افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1561 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
مساعدت ۴۰۰ میلون ریالی شرکت تک دانه مطهر آذربایجان در جشن گلریزان
21 فروردین 1403 - 0:56
شناسه : 7479
2

جشن گلریزان مراغه به همت انجمن حمایت از زندانیان مراغه بر گزار شد. در این مراسم مدیر عامل شرکت زنجیره ای تک دانه مطهر آذربایجان  ( زنجیره کامل گوشت مرغ ) با مساعدت ۴۰۰ میلیون ریالی به ازای زندانیان کمک کردند. زندانیان معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این جلسه بیان […]

ارسال توسط : نویسنده : رضا شکوری
پ
پ

جشن گلریزان مراغه به همت انجمن حمایت از زندانیان مراغه بر گزار شد.

در این مراسم مدیر عامل شرکت زنجیره ای تک دانه مطهر آذربایجان  ( زنجیره کامل گوشت مرغ ) با مساعدت ۴۰۰ میلیون ریالی به ازای زندانیان کمک کردند.

زندانیان معاون استاندار آذربایجان‌شرقی و فرماندار شهرستان ویژه مراغه نیز در این جلسه بیان کرد: جمعی از زندانیان جرایم غیرعمد به دلیل نداشتن توان مالی در پرداخت مهریه گرفتار می‌شوند و فرهنگ‌سازی در مورد مهریه، تعداد این زندانیان را کاهش می‌دهد.

مدیرعامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه  با بیان اینکه خیران در جشن گلریزان مراغه بیش از ۱۰ میلیارد ریال مساعدت کرده‌اند، بیان کرد: مشارکت خیران همچنان ادامه دارد و طی روزهای آینده مجموع مشارکت آنان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد اعلام می‌شود.

نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه نیز بیان کرد: انجام کارهای خیر و از جمله آزادی زندانیان در ماه مبارک رمضان ثواب مضاعف دارد.

آیت‌الله محمدتقی پورمحمدی با تاکید بر اینکه کمک به آزادی زندانیان در طول سال پیشنهاد می‌شود، افزود: شکرانه داشتن توان مالی، هزینه کردن بخشی از آن برای کارهای خیر بوده و یکی از بهترین محل‌ها، آزادی زندانیان مالی و جرایم غیرعمد است.

 

وی این را هم بیان کرد که در مناسبت‌های مختلف از جمله تشرف به حج به جای هزینه‌های هنگفت ولیمه، بهتر است تا بخشی از مبلغ به سایر امور خیر از جمله آزادی زندانیان اختصاص یابد.

 

به گزارش ایرنا «نورسا محسنی»، دختر هشت ساله مراغه‌ای که چندی قبل با شکستن قلّک و اهدای کادوهای تولد خود به مبلغ ۱۵۰ میلیون ریال، ۲ زندانی جرایم غیرعمد را آزاد کرده بود، در جشن گلریزان جمعه‌شب هم بار دیگر پس‌انداز خودش را اهدا کرد تا در فرهنگ‌سازی در این زمینه پیشگام باشد.

 

«نورسا» حتی پا فراتر نهاد و از دیگر خیرانی که برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک کرده‌اند هم با اهدای یک کادو قدردانی کرد.

یکی از خیرین حاضر در این مراسم که مورد تجلیل قرار گرفت مدیر عامل شرکت تک دانه مطهر آذربایجان بود.

 

به گزارش صدای ماندکار برادران حسین پور در طول دوران کرونا،در مناسبت های مذهبی و ملی از جمله ماه محرم، صفر، رمضان و عید نوروز و به خصوص در دوران همه گیری کرونا مقادیر قابل توجهی مواد غذایی در قالب سبد های غذایی به ارزش چندین میلیارد ریال بدون اینکه رسانه ای شود در بین محرومین و نیازمندان شهرستان مراغه توزیع کرده اند .قابل ذکر است شرکت زنجیره ای تکدانه مطهر که در زمینه چرخه کامل تولید گوشت سفید از (صفر تا ۱۰۰)در منظقه شمال غرب کشور به عنوان یک شرکت خوشنام همواره درخشیده و در زیر مجموعه های خود از جمله کارخانه تولید انواع خوراک دام وطیور،مرغداری،کشتارگاه طیور،مجهزترین سردخانه انجماد گوشت،مرغ و… برای صدها نفر از اهالی ساکن در شهرستان مراغه و منطقه شغل مستقیم و غیر مستقیم ایجاد کرده است.

همچنین این شرکت برای چندمین سال پیاپی عنوان شرکت تولید کننده نمونه شهرستانی و استانی انتخاب شده و برگ زرینی را در بخش تولید در شهرستان مراغه و منطقه شمال غرب کشور در پرونده خود ثبت کرده و برادران حسین پور جزو خیرین خوشنام مراغه بدون چشم داشت وتوقعی نقش بسزایی در رونق اشتغال و تولید در مراغه همواره درخشیده اند و مشارکت این عزیزان در امور خیریه در سطح شهرستان مراغه همواره در کمال گمنامی صورت گرفته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.