افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1561 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
دکتر ادریس حسن پور در ردیف دانشمندان پر استناد جهان
06 فروردین 1403 - 11:39
شناسه : 7471
3

سرپرست معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: موسسه ISC طی روزهای اخیر فهرست پژوهشگران ایرانی پر استناد یک درصد برتر جهان در سال ۲۰۲۳ میلادی را در ۲۲ حوزه علمی استخراج کرد که نام سه استاد دانشگاه‌های این شهرستان در میان آنها قرار دارد. دکتر «ابراهیم علی افسری» روز شنبه در […]

ارسال توسط :
پ
پ

سرپرست معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه گفت: موسسه ISC طی روزهای اخیر فهرست پژوهشگران ایرانی پر استناد یک درصد برتر جهان در سال ۲۰۲۳ میلادی را در ۲۲ حوزه علمی استخراج کرد که نام سه استاد دانشگاه‌های این شهرستان در میان آنها قرار دارد.

دکتر «ابراهیم علی افسری» روز شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: این سه محقق به دانشگاه مراغه و دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی این شهرستان وابستگی دارند و عضو هیئت علمی این دانشگاه‌ها هستند.

 

به گفته وی نام دکتر «ادریس حسن‌پور» عضو هیات علمی دانشکده علوم پزشکی مراغه و متخصص مدیریت بهداشت و درمان و فلوشیپ پزشکی مبتنی بر شواهد در حوزه موضوعی پزشکی بالینی در این فهرست قرار دارد.

 

وی افزود: از دانشگاه مراغه هم دکتر «حسین نامی» با مدرک دکتری مهندسی مکانیک و در حوزه موضوعی مهندسی در این فهرست به چشم می‌خورد.

 

سرپرست معاونت آموزشی، پژوهشی و دانشجویی دانشکده علوم پزشکی مراغه ادامه داد: همچنین از دانشگاه مراغه دکتر «مهدی اسرافیلی» دارای مدرک دکتری شیمی در حوزه موضوعی شیمی در فهرست پژوهشگران ایرانی پر استناد یک درصد برتر جهان معرفی شد.

 

«افسری» بیان کرد: یکی از مهمترین رسالت‌های موسسه استنادی علوم و پایش علم و فناوری (ISC)، فراهم کردن امکان شناسایی و معرفی محققان پراستناد برتر است زیرا پژوهشگران پراستناد برتر، مهمترین عامل تولید علم و دانش محسوب می‌شوند و تعداد مراکز آموزش عالی و تحقیقاتی و پژوهشگران پر استناد، از شاخص‌های مرجعیت علمی در سطح جهان محسوب می‌شود.

 

به گزارش راه وطن و به نقل از ایرنا در میان همین مردمانی که در گوشه و کنار محل زندگی ما سکونت دارند، نخبگانی هستند که می‌توانند به عنوان الگو به جوانانمان معرفی شوند و پژوهشگران پر استناد یک درصد برتر جهان بی‌شک جزو همین الگوها به شمار می‌روند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.