افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
کاشت ۱۶۵ هزار بوته گل تابستانی در مراغه آغاز شد
22 خرداد 1402 - 17:11
شناسه : 5029
2
به گزارش پایگاه خبری راه وطن سرپرست شهرداری مراغه گفت: کاشت ۱۶۵ هزار بوته انواع گل تابستانی در میادین، پارک‌ها، بوستان‌ها و بلوارهای شهر از سوی فضای سبز شهرداری آغاز شد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری راه وطن
پ
پ

دکتر شهرام مروتی با اعلام این خبر اظهار داشت: گل‌های کاشته شده از نوع جعفری، آهار، کوکب، گازانیا، استئوسپرموم، میمونی، تاج خروس، اختر، لاله عباسی و غیره بوده که در گلخانه شهرداری تولید شده‌اند.

وی بیان کرد: برای خرید بذر این گل‌های تابستانه ۱۳۰ میلیون تومان هزینه شده است.

وی به کاشت انواع نهال در میادین و معابر شهر مراغه هم اشاره کرد و افزود: از ۱۵ اسفندماه ۱۴۰۱ تا به امروز یکهزار و ۴۵۵ اصله نهال از جمله چنار، کاج تهران، زبان گنجشک، زیتون تلخ، سرو نقره‌ای، بیدمجنون، آلبالو و غیره در سطح شهر کاشته شده است.

سرپرست‌ شهرداری مراغه ادامه داد: کاشت بیش از ۴۰۰ اصله نهال تا پایان امسال از سوی فصای سبز شهرداری در راستای توسعه فضای سبز درون شهری و همچنین بهبود و توجه به موضوع محیط زیست پیش‌بینی می‌شود.

دکتر مروتی اضافه کرد: کاشت انواع گل و درخت با هدف زيباسازی چهره شهری، جان بخشيدن به پارک‌ها و ميادين سطح شهر و ايجاد و گسترش فضای زيبای شهری برای شهروندان و مسافران انجام می‌گیرد.

وی اعلام کرد: امسال ۳۳ میلیارد تومان اعتبار برای حفظ و نگهداری، تولید و توسعه فضای سبز شهرداری مراغه در نظر گرفته شده است.

🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.