افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
کارگران شهرداری در صف اول جبهه خدمت رسانی هستند
10 اردیبهشت 1402 - 20:54
شناسه : 4528
2
به گزارش پایگاه خبری راه وطن فرمانده سپاه ناحیه مراغه در جمع کارگران شهرداری مراغه گفت : شما عزیزان در صف اول جبهه خدمت رسانی هستید و معمولا مردم شهر مراغه شهرداری را از دریچه خدمت شما می بینند و ارزش گذاری می کنند.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری راه وطن
پ
پ

آئین گرامیداشت روز کارگر با حضور فرمانده سپاه ناحیه مراغه، فرمانده بسیج ادارات شهرستان، رئیس و اعضای شورای شهر و جمعی از کارگران شهرداری مراغه در نمازخانه سپاه ناحیه مراغه برگزار شد.

🔹فرمانده سپاه ناحیه مراغه در این مراسم طی سخنانی با اشاره به زحمات شبانه روزی کارگران بخشهای مختلف در مجموعه شهرداری گفت : نظافت،پاکیزگی و بهداشت عمومی محیط شهر مدیون زحمات طاقت فرسای همکاران ما در خدمات شهری شهرداری هاست  و خدمات قشر زحمتکش خدمات شهری مایه آبرو و عزت شهرداری است.

🔹سرهنگ حیدری ارزش کار کارگران شهرداری را در نزد مردم و مسئولان یادآور شد و افزود: اگر کارگران زحمت کش مجموعه شهرداری تنها یک روز فعالیت نکنند، امر نظافت و رفت و روب شهر با مشکلات عدیده ای مواجه خواهد شد.

🔹وی تصریح کرد : شما کارگران زحمت کش و بی ادعا در صف اول جبهه خدمت رسانی هستید و معمولا مردم شهر مراغه در نگاه اول، شهرداری را از دریچه خدمات شما می بینند و ارزش گذاری می کنند.

🔹رئیس شورای شهر مراغه نیز در این آئین در سخنانی به ضرورت تقویت نیروی انسانی در خدمات شهری شهرداری اشاره کرد و گفت : با توجه به اینکه حجم زیادی از فعالیت ها و اقدامات شبانه روزی شهرداری در سطح شهر بر عهده پرسنل و کارگران خدمات شهری می باشد، تقویت نیروی انسانی این حوزه از شهرداری در راستای ارایه خدمات بهینه به شهروندان ضروری است و اعضای شورای اسلامی شهر مراغه در این دوره نیز به این مساله با دید مثبت نگاه می کنند.

🔹آقای رضا عسکری یادآور شد : کارگران خدماتی در شهرداری ها رکن اساسی خدمت رسانی به مردم هستند و بایستی با درک مشکلات آنان و در یک تعامل دوطرفه ، در این قشر زحمتکش، انگیزشی ایجاد کرد تا به این مفهوم برسند که مدیران بالا دستی در پی رفاه و آسایش آنها گام بر میدارند، آن وقت حاصلش تصویر روشن تری از یک شهر زیبا و به قاعده ترسیم می نماید.

🔹گفتنی است در پایان این مراسم با اهدای شاخه گل و هدایای از کلیه کارگران شاغل در بخشهای مختلف شهرداری مراغه تجلیل بعمل آمد.

 

🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.