افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
پایان پرونده مرد شیطان صفت با اعدام در مراغه
04 خرداد 1402 - 8:52
شناسه : 3830
1

به گزارش پایگاه خبری راه وطن حکم اعدام سلیمان سلامت با نام مستعار ” امیر مهدی” صبح امروز در میدان مصلی مراغه اجرا شد. وی به اتهام افساد فی الارض از طریق اشاعه گسترده فساد و فحشا در منطقه به دار مجازات آویخته شد. وی زنان و دختران متعددی را با وعده موقعیت شغلی و […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری راه وطن حکم اعدام سلیمان سلامت با نام مستعار

” امیر مهدی” صبح امروز در میدان مصلی مراغه اجرا شد.

وی به اتهام افساد فی الارض از طریق اشاعه گسترده فساد و فحشا در منطقه به دار مجازات آویخته شد.

وی زنان و دختران متعددی را با وعده موقعیت شغلی و مالی خودش با هویت مجهول فریب داده و اقدام به تهیه فیلم و عکس های غیر اخلاقی و روابط جنسی با آنها به بهانه ازدواج می‌کرد.

از طرفی ارسال پیامک های غیراخلاقی و تهدیدآمیز به شاکی ها و زنان متعدد و ارسال تصاویر غیر اخلاقی حکایت از رفتار مجرمانه دارد.

محکوم علیه سال ۹۵ حسب گزارش های مردمی دستگیر شده و از لپ تاپ و گوشی وی مقادیر زیادی فیلم و عکس غیر اخلاقی از قربانیان کشف شده است.

همه قربانیان این شیطان صفت وقتی به می دانستند چه بر سرشان آمده است که نه تنها از ترس فیلم ها نمی توانستند شکایتی کنند بلکه با تهدیدهای مرد متجاوز تحت سلطه خواسته های غیر اخلاقی وی قرار می گرفتند.

این مرد شیطان صفت که تمام خانه خودش را جهت تحقق اهداف شوم و غیر انسانی با دوربین مدار بسته پر کرده بود، در کلید ماشین خودش نیز دوربین کوچکی کار گذاشته بود و از اين طريق از قربانیان فیلم تهیه می کرد.

دادستان مراغه در این باره گفت: پرونده متهم از طریق دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مراغه تشکیل شده و پرونده متهم با اتهام افساد فی الارض از طریق اشاعه گسترده فساد و فحشا تحت تعقیب قرار گرفته و دادگاه انقلاب، حکم اعدام برای محکوم علیه صادر کرده و از طریق دیوان عالی کشور مورد تایید قرار گرفته و به جهت آسیب های گسترده محکوم علیه در یکی از میادین اصلی شهر به اجرا گذاشته شد.

وی در پایان گفت: دستگاه قضایی و امنیتی و انتظامی با کوچکترین اقدام تهدید کننده سلامت روانی و امنیت مردم به شدت بر خورد خواهد کرد.

به گزارش پایگاه خبری راه وطن مجازات اعدام این مرد شیطان صفت صبح امروز در میدان مصلی این شهر اجرا شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.