افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
نفرات و تیم‌های برتر مسابقات سه گانه ارتش در مراغه معرفی شد
24 تیر 1402 - 13:53
شناسه : 5331
2
به گزارش پایگاه خبری راه وطن رقابت‌های ورزشی سه‌گانه ارتش(ترای‌اتلون) جمهوری اسلامی ایران به صورت تیمی و انفرادی در بوستان یادگاران مراغه به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه و پادگان امام رضا(ع) این شهرستان برگزار شد و بخش تیمی آن با قهرمانی «تیپ ۶۵ تهران» به پایان رسید.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری راه وطن
پ
پ

در این رقابت‌ها که با شرکت ۸۰ ورزشکار و ۷۰ نفر عوامل اجرایی برگزار شد، تیم‌های تیپ ۳۵ و هوانیروز نیز به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی این رقابت‌ها نیز امیرارسلان الیاسی مدال طلا گرفت، علی اکبر بذری صاحب گردن‌آویز نقره شد و یعقوب خزائی به مدال برنز رقابت‌ها دست یافت.

همچنین در بخش میکس مسابقات سه گانه مرکز پیاده شیراز به مقام سوم، تیپ گروه ۳۱۶ همدان به مقام دوم و گروه ۱۱ توپخانه مراغه به مقام قهرمانی دست یافت.

سرتیپ دوم ستاد حاتم سیفی فرمانده پادگان امام رضا (ع) مراغه در مراسم اختتامیه این مسابقات از زحمات مجموعه مدیریت شهری و عوامل برگزار کننده قدردانی کرد.

این دوره از مسابقات سه‌گانه ارتش امروز در رشته‌های شنا، دوچرخه سواری و دو و میدانی برگزار شد.

مجموعه بوستان یادگاران شهرداری مراغه با داشتن امکانات و محیط‌های ورزشی مختلف از جمله زیرساخت‌های مناسب برای ورزش‌های آبی و قرار گرفتن در مسیر رودخانه دائمی صوفی‌چای ‌می‌تواند میزبان خوبی برای مسابقات کشوری و بین‌المللی باشد.

🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.