افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
نبض توسعه  در شرکت تعاونی نگین پارس مراغه
05 شهریور 1401 - 17:05
شناسه : 1146
5
به گزارش صدای ماندگار در دومین روز از هفته دولت شاهد افتتاح و توسعه خط تولید مجموعه پرسین شدیم.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش صدای ماندگار در دومین روز از هفته دولت شاهد افتتاح و توسعه خط تولید مجموعه پرسین شدیم.

مجوعه ای که با تکیه بر دانش روز، و تلاش های روز افزون در مسیر توسعه قرار گرفته است.

بختیاری مدیر عامل این شرکت در‌مصاحبه اختصاصی با صدای ماندگار گفت : شرکت تعاونی‌نگین پارس مراغه در راستای افزایش تولید و اشتغال زایی بیشتر در شهرستان مراغه طرح توسعه اولیه خود را در مساحتی بالغ بر ۱۸۰۰ متر مربع به صورت سالن کار اضافه کرده است.

وی ادامه داد: برای توسعه خط تولید ، دستگاه رول باز کن و تعدادی دستگاه سی ان سی و برش لیزری اضافه شده است که با اجرای این طرح با اعتباری بالغ بر ۳۲ میلیارد تومن برای برای شصت نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی ایجاد شده است .

مدیر عامل این مجموعه تولیدی درباره طرح های آتی این کارخانه گفت : فاز دوم توسعه این واحد با هدف تولید یخچال در حال برنامه ریزی است که برای ۲۰۰

نفر اشتغالزایی بهمراه خواهد داشت.

وی ادامه داد: دستگاه های خط تولید این‌مجوعه نیز خریداری شده است که انشالله با فراهم کردن زیر ساخت های لازم تا سال آینده به بهره برداری می رسد.

وی در پایان با اشاره به صادرات محصولات این واحد تولیدی گفت: محصولات تولیدی این مجوعه به دلیل کیفیت بالای ساخت آن به صورت عمده به عراق و سوریه ، و پاکستان صادر می شود‌.

فرماندار شهرستان در بازدید از این‌مجوعه ضمن مطلوب ارزیابی کردن فعالیت ها گفت: مدیران این مجموعه با روحیه ای خدایی، ضمن ایجاد اشتغال برای بخشی از جامعه در جهت اعتلای نام ایران سر افراز تلاش می کنند که شایسته تقدیر است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.