افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
معاون استاندار آذربایجان‌شرقی: توسعه به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی وابسته است
06 مهر 1401 - 22:45
شناسه : 1561
1
به گزارش پایگاه خبری راه وطن و به نقل از ایرنا معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی گفت: پیشرفت در گذشته با سرمایه‌گذاری دولتی تحقق می‌یافت اما در عصر حاضر توسعه مناطق به سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و مشارکت جمعی ساکنان آن مناطق نیاز دارد.
ارسال توسط :
پ
پ

جواد رحمتی روز دوشنبه در آیین بهره‌برداری از طرح‌های عمران شهری مراغه اظهار داشت: اکنون در تمام شهرستان‌های استان هم رویکرد همین است که دولت زیرساخت‌ها را آماده کند که نمونه آن در مراغه احداث آزادراه مراغه – هشترود است.

وی با تاکید بر اینکه استفاه از ظرفیت‌ها و مزیت‌های نسبی در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، انسانی و غیره در کنار رفع موانع، برای تحقق توسعه ضروری است، تصریح کرد: در نهایت باید سرمایه بخش خصوصی برای توسعه مناطق مختلف کشور جذب شود.

وی با بیان اینکه بهره‌برداری از آزادراه مراغه – هشترود و تسهیل تردد به تهران در توسعه شهرستان مراغه تاثیر بسزایی خواهد داشت، اضافه کرد: مراغه به نسبت و در مقایسه با سایر مناطق استان برخوردار است اما نیاز به سرمایه‌گذاری و توسعه در این شهرستان احساس می‌شود.

معاون استاندار آذربایجان‌شرقی با تاکید بر اینکه همدلی مناسبی بین مسئولان این شهرستان وجود دارد، افزود: تلاش همکاران دولتی و مجموعه مدیریت شهری مراغه در به ثمر رساندن این طرح‌های مسیرگشایی که امروز به بهره‌برداری می‌رسد، در سطح این شهرستان قابل قدردانی است.

«رحمتی» اضافه کرد: همت بزرگی لازم است تا با وجود شرایط مالی حاکم، طرح‌های بزرگ مسیرگشایی با صرف حدود 80 میلیارد تومان را در سطح یک شهرستان به بهره‌برداری رساند.

وی ادامه داد: مردم مراغه به خاطر گذشته پرافتخار این کهن‌شهر باید بیش از پیش برای توسعه آن تلاش کند زیرا استناد به گذشته نمی‌تواند عامل پیشرفت باشد و در عصر حاضر باید موانع رفع و برای پیشرفت روزافزون سرمایه‌گذاری شود.

اقتدار نظام در تحولات منطقه غیرقابل‌انکار است

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار آذربایجان‌شرقی بیان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی ایران در تحولات منطقه انکارناپذیر است و تا حدود زیادی هر اقدامی در منطقه با اراده این نظام مقدس رقم می‌خورد.

«رحمتی» به نقش رهبری در اقتدار نظام نیز اشاره کرد و افزود: اقتدار جمهوری اسلامی مرهون پشتیبانی ملت از ولایت فقیه است و امیدواریم جمهوری اسلامی با همین پشتیبانی بتواند موقعیت خود را در عرصه‌های علمی و اقتصادی و غیره با موفقیت روزافزون طی کند.

وی اظهار داشت: رهبری نیز تاکید دارند که برای پیشرفت روزافزون کشور به کار جهای و تلاش مضاعف نیاز داریم و بر همین اساس مسئولان اجرایی استان باید روحیه جهادی برای توسعه روزافزون داشته باشند.

به گزارش ایرنا در این آیین ۲ طرح مهم مسیرگشایی مراغه با ۸۰ میلیارد تومان هزینه افتتاح، و ۲ طرح دیگر با ۱۸ میلیارد تومان اعتبار کلنگ‌زنی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.