افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
مرکز متمرکز خدمات پلاک‌گذاری مراغه افتتاح شد
09 خرداد 1402 - 12:08
شناسه : 4942
1
به گزارش پایگاه خبری راه وطن سرپرست شهرداری مراغه گفت: مرکز متمرکز خدمات پلاک‌گذاری این شهرستان با همکاری شهرداری و پلیس راهور در مجاورت پایانه مسافری ایجاد شد تا از تردد اهالی و ترافیک شهر کاسته شود.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری راه وطن
پ
پ

دکتر شهرام مروتی روز سه‌شنبه در حاشیه افتتاح مرکز خدمات پلاک‌گذاری خودرو و موتور مراغه به خبرنگاران افزود: با متمرکز شدن خدمات بازدید، صدور برگ سبز و تحویل پلاک در این محل مشخص، خدمت‌رسانی به اهالی تسهیل می‌شود.

وی اعلام کرد: برای راه اندازی و تجهیز این مرکز ۴۰۰ میلیون تومان هزینه شده و سه اتاق در پایانه مسافری از سوی شهرداری برای این کار در نظر گرفته شده است.

 

وی اضافه کرد: همچنین شهرداری در زمینه تامین زمین مورد نیاز برای بازدید خودرو و دفاتر با پلیس راهور همکاری داشته و مرکز صدور عوارض شهرداری را نیز در این محل مستقر کرده است.

فرمانده انتظامی آذربایجان‌شرقی که نیز در این مراسم حضور داشت، خاطرنشان کرد: متمرکز کردن خدمات انتظامی با هدف تسهیل خدمت‌رسانی در سطح استان در دستور کار قرار دارد.

سردار علی محمدی ادامه داد: خدمات پلاک‌گذاری تنها یکی از خدمات انتظامی به شمار می‌رود و تجمیع آنها در یک مکان از ترددهای بی‌مورد مردم جلوگیری می‌کند.

پیش از این اهالی مجبور بودند برای بازدید فنی و دریافت خدمات پلاک‌گذاری به مرکز شماره‌گذاری مراجعه کرده و در نهایت پلاک را از داخل شهر و در محل پلیس راهور دریافت کنند.

🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.