افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
غبارروبی مزار شهدای مراغه به مناسبت هفته قوه قضاییه
31 خرداد 1402 - 17:54
شناسه : 5138
3
به گزارش پایگاه خبری راه وطن مزار شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس در مراغه به مناسبت گرامیداشت هفته قوه قضاییه با حضور مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان، رئیس شورای اسلامی شهر و سرپرست شهرداری و همچنین کارکنان دادگستری غبارروبی، عطر افشانی و گلباران شد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری راه وطن
پ
پ

شرکت‌کنندگان در این آیین امروز، پنج‌شنبه با غبارروبی، عطرافشانی و گلباران مزار شهدا، ضمن قرائت فاتحه و تجدید پیمان با آرمان‌های والای امام شهدا، به مقام شامخ شهدای گلگون‌کفن این شهرستان ادای احترام کردند.

فرمانداری مراغه، دادگستری و کارکنان، مجموعه مدیریت شهری و برخی از مسئولان دستگاه‌های اجرایی شهرستان همراه با جمعی از روحانیون، فرماندهان نظامی و انتظامی و خانواده‌های معظم شهدا، جانبازان و ایثارگران در این آیین حضور به هم رساندند.

از یکم تا هفتم تیرماه مصادف با ایام سالگرد شهادت معمار دستگاه قضایی جمهوری اسلامی، شهید مظلوم آیت‌الله دکتر بهشتی و ۷۲ تن از یاران صدیق انقلاب به عنوان هفته قوه قضاییه نامگذاری شده است.

شهید بهشتی نخستین رئیس قوه قضاییه جمهوری اسلامی ایران است که در روز هفتم تیرماه سال ۱۳۶۰ به همراه ۷۲ نفر از اعضای حزب جمهوری اسلامی به دست منافقان کوردل به شهادت رسید.

مراغه با تقدیم یکهزار و ۴۰۰ شهید به نظام اسلامی در دوران دفاع مقدس، از شهرستان‌های شهیدپرور کشور و آذربایجان‌شرقی است.

🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.