افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
عملیات احداث مخزن بتنی هزار متر مکعبی شهرداری مراغه آغاز شد
14 بهمن 1401 - 19:49
شناسه : 3036
2
به گزارش پایگاه خبری راه وطن همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، طی مراسمی با حضور نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه، نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه، شهردار و اعضای شورای شهر، جمعی از مسئولین شهر و شهروندان ، عملیات احداث مخزن بتنی هزار متر مکعبی شهرداری مراغه آغاز شد.
ارسال توسط :
پ
پ

شهردار مراغه در این آئین با اشاره به لزوم اجرای این پروژه‌ در بهبود وضعیت فضای سبز مراغه، گفت: به‌ منظور تأمین آب پایدار برای آبیاری فضای سبز جنوب غرب شهر از بستر رودخانه و تثبیت آن در مخزن بتنی، پروژه احداث مخزن بتنی یک هزار متر مکعبی و خطوط انتقال و توزیع آن به مرحله اجرا در می‌آید که با اجرای آن برداشت از چاه‌های آب کاسته شده و با صرفه‌جویی در مصرف، از به هدر رفتن آب نیز جلوگیری می‌شود.

🔹مهندس محمد مقتومی افزود: در کنار احداث مخزن یک هزار متر مکعبی، خطوط انتقال آب به مخزن به طول دوهزار و ۱۵ متر و خطوط توزیع آب از مخزن به فضاهای سبز به طول ۲۹۲۲ متر اجرا خواهد شد.

🔹 شهردار مراغه به اعتبار ۱۰۲ میلیارد ریالی برای اجرای این پروژه‌ اشاره کرد و گفت: امیدواریم بتوانیم این پروژه را در دهه فجر سال آینده به بهره‌برداری برسانیم.

🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.