افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
عملیات اجرایی پروژه زیر گذر کهجوق آغاز شد
22 خرداد 1402 - 1:15
شناسه : 4007
2

خبر خوش برای اهالی کهجوق و ۵ روستای این مسیر به گزارش پایگاه خبری راه وطن با تلاش های مستمر نماینده مردم مراغه و عجبشیر و فرماندار دولت مردمی سرانجام بعد از گذشت سال ها عملیات اجرایی پروژه زیر گذر راه اهن کهجوق آغاز شده و انشالله تا ۷۲ ساعت آینده به بهره برداری خواهد […]

ارسال توسط :
پ
پ

خبر خوش برای اهالی کهجوق و ۵ روستای این مسیر

به گزارش پایگاه خبری راه وطن با تلاش های مستمر نماینده مردم مراغه و عجبشیر و فرماندار دولت مردمی سرانجام بعد از گذشت سال ها عملیات اجرایی پروژه زیر گذر راه اهن کهجوق آغاز شده و انشالله تا ۷۲ ساعت آینده به بهره برداری خواهد رسید.

احداث این پل که خواسته چندین ساله ۶ روستای این منطقه بود مسیر تردد بیش از ده هزار نفر از ساکنین آن می باشد.

فرماندار شهرستان مراغه از اختصاص ۱۱ میلیارد تومان از سوی دولت و ۶۰۰ میلیون تومان کمک های مردمی برای احداث این پل خبر داد که انشالله ۷۲ ساعت آینده به بهره برداری خواهد رسید.

اداره کل راهداری استان آذربایجان شرقی با تامین و تجهیز توان لجستیکی خود در مراغه، قرار است یکی از سریع ترین پروژه های عمرانی خود را پس از اجرای موفق پل تازه کند اجرا کند تا این مسیر برای همیشه از مشکلات ترافیکی خود خداحافظی کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.