افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
شهردار: پنج واحد مدیریت شهری مراغه قابلیت تبدیل شدن به سازمان را دارند
20 مرداد 1401 - 22:37
شناسه : 990
2
به گزارش پایگاه خبری راه وطن و به نقل از ایرناشهردار مراغه گفت: با توجه به ظرفیت‌های موجود، پنج واحد مدیریت شهری شامل «آرامستان گلشن زهرا (س)»، «حمل و نقل و ترافیک»، «عمران و بازآفرینی شهری»، «سیما و منظر شهری» و «آتش‌نشانی و خدمات ایمنی» قابلیت تبدیل شدن به سازمان را دارند.
ارسال توسط :
پ
پ

محمد مقتومی روز چهارشنبه در آیین تکریم کارکنان آرامستان گلشن زهرا (س) مراغه افزود: با تبدیل این واحدها به سازمان شاهد ارتقای ساختار اداری و مالی شهرداری مراغه خواهیم بود و این امر حرکتی برای پویایی و توسعه خدمات‌رسانی است.

وی با بیان اینکه ارتقای ساختار اداری و مالی شهرداری مراغه در حال اجراست، اظهار داشت: برای این منظور در حال تامین سیستم نرم‌افزاری جامع اداری مالی و نیز شهرسازی هستیم، لیکن برای استفاده از این سیستم که در حال حاضر در ۱۸۰ شهر نیز استفاده می‌شود به اخذ تاییدیه «افتا» نیازمند هستیم.

وی با اشاره به تغییرات ساختاری مناسب و قابل قدردانی در موسسه آرامستان گلشن زهرا (س) طی ماه‌های اخیر، افزود: در این مدت اقدامات مناسبی برای ساماندهی این موسسه انجام، و زمینه خدمات‌رسانی بهینه به شهروندان فراهم شده است.

وی با اشاره به اجرای برخی طرح‌های عمران شهری، اضافه کرد: احداث مخزن یکهزار مترمکعبی در راستای تامین آب مورد نیاز فضای سبز مناطق پهرآباد، اقدام ملی مسکن، آرامستان گلشن زهرا، کمربندی غربی و شهرک خواجه نصیر به زودی آغاز می‌شود.

شهردار مراغه افزود: همچنین زیرسازی کمربندی غربی برای تسهیل در دسترسی روستاهای منطقه، شهروندان و مسافران از طریق میدان بسیج توسط مدیریت شهری مراغه هم‌اکنون در حال اجراست.

وضعیت فعلی موسسه گلشن زهرا نتیجه یک انتصاب درست است

رئیس شورای اسلامی شهر مراغه نیز در این مراسم بیان کرد: وضعیت فعلی و قابل قدردانی موسسه گلشن زهرا (س) حاصل انتخاب مدیریت جدید و فعال و در حقیقت یک انتصاب درست است.

ناصر رحمتی افزود: تلاش بسیاری طی سال‌های گذشته در این موسسه برای خدمات رسانی بهینه به مردم انجام شده، لیکن با تغییرات انجام شده، زمینه برای بهبود و توسعه این‌ مجموعه فراهم شده است.

وی ادامه داد: در وضعیت بد اقتصادی جامعه، تلاش جهادی و با وجدان پاک توسط کارگران زحمتکش قابل قدردانی است و  این امر در موسسه گلشن زهرا (س) به وضوح مشاهده می شود.

وی اضافه کرد: براین اساس، حمایت از کارکنان و کارگران خدوم و تلاشگر باید در کنار تکریم ارباب رجوع مورد توجه مدیران قرار گیرد.

مدیرعامل موسسه آرامستان گلشن زهرا (س) مراغه نیز بیان کرد: نگهداری از مجموعه آرامستان و اراضی ۸۰ هکتاری آن با تلاش کارکنان خدوم و زحمتکش این موسسه انجام می‌شود.

فرهاد زمانی افزود: اقدامات اجرایی و خدماتی این آرامستان هم اکنون در چهار بخش عمرانی، فضای سبز، کفن و دفن و امور اداری و مالی تقسیم‌بندی و برای هر یک از آنها برنامه‌ریزی شده است.

وی ادامه داد: در طول بیش از سه ماه اخیر و بر اساس تاکید شهردار و شورای اسلامی شهر و هیئت امنای این موسسه، بهبود ساختار اداری مالی و شفاف‌سازی اقدامات در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: تمرکز حساب‌ها و تامین سیستم نرم‌افزار جامع موسسه و ارائه حکم کارگزینی برای کارگران و کارکنان تلاشگر این موسسه بر اساس قانون کار، مهم‌ترین اقدامات انجام شده در این موسسه طی چند ماه اخیر بوده است.

به گفته وی احداث محل و اتاق مجهز تشریح برای استفاده پزشکی قانونی از دیگر طرح‌هایی اجرایی است که در هفته قوه قضاییه به صورت رسمی مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت.

وی افزود: ساماندهی محوطه و نیز احداث و راه‌اندازی ۲ واحد تولید فرآورده‌های فلزی و بتنی از جمله برنامه‌های آینده این موسسه برای تامین نیازهای عمرانی و نیز درآمدزایی است.

به گزارش ایرنا در این مراسم از کارکنان شاغل و بازنشسته آرامستان گلشن زهرا (س) مراغه قدردانی شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.