افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
رانندگان سرویس های مدارس در سامانه سپند ثبت نام کنند 
26 مهر 1401 - 23:44
شناسه : 1935
1

رانندگان سرویس های مدارس در سامانه سپند ثبت نام کنند    برگزاری سومین جلسه کارگره ماده 18 ساماندهی سرویس مدارس شهرستان     این جلسه با حضور مدیر و مسئولان آموزش و پرورش، امامزاده معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، ریاست پلیس راهور و با دعوت از شرکت های منتخب مجری سرویس مدارس در […]

ارسال توسط :
پ
پ

رانندگان سرویس های مدارس در سامانه سپند ثبت نام کنند 


 

برگزاری سومین جلسه کارگره ماده 18 ساماندهی سرویس مدارس شهرستان

 

 

این جلسه با حضور مدیر و مسئولان آموزش و پرورش، امامزاده معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری، ریاست پلیس راهور و با دعوت از شرکت های منتخب مجری سرویس مدارس در دو بخش اتودربست و سواری های شخصی در آستانه بازگشایی مدارس جهت بررسی مسائل و مشکلات این حوزه و هماهنگی نهایی بین حوزه های مرتبط در این امر برگزار شد.

 

در این جلسه مقرر شد تا رانندگان سرویس های مدارس با حضور در پیشخوان های دولت سطح شهر در سامانه پسند ثبت نام کرده و برچسب تردد اخذ کنند.

 

سامانه سپند یا همان سامانه پایش ناوگان مدارس برای فعالیت رانندگان به عنوان سرویس مدارس راه‌اندازی شده است و طبق دستورالعمل باید تمام فرآیند سرویس مدارس زیر نظر این سامانه انجام شود.

 

ثبت نام در سامانه سپند برای استفاده از سرویس مدارس الزامی بوده و رانندگان سرویس ایاب و ذهاب مدارس می بایست دراین سامانه به نشانی irtusepand.ir ثبت نام کنند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.