افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
رئیس شورا: مدیریت شهری مراغه برای اجرای طرح‌های عمرانی اهتمام ویژه دارد
07 مهر 1401 - 19:55
شناسه : 1620
1
به گزارش پایگاه خبری راه وطن و به نقل از ایرنا رئیس شورای اسلامی شهر مراغه گفت: مجموعه مدیریت شهری، اجرای طرح‌های عمرانی در دست اجرا و برنامه‌ریزی شده را در جهت تحقق مطالبه‌های شهروندان با اهتمام ویژه دنبال می‌کند.
ارسال توسط :
پ
پ

ناصر رحمتی در جلسه علنی شورای اسلامی شهر مراغه با تاکید بر لزوم سرعت بخشیدن به روند اجرای طرح‌های عمران شهری، افزود: بر همین اساس به زودی شاهد بهره‌برداری از طرح‌های در دست اجرای شهرداری خواهیم بود.

وی ادامه داد: مراحل اجرایی احداث بلوار ۳۵ متری الغدیر به رسالت و ۴۵ متری شهید سردار سلیمانی با تکمیل سیستم روشنایی، پایان می یابد و این طرح‌های عمران شهری طی دهه‌فجر امسال به بهره‌برداری می‌رسد.

وی اضافه کرد: طرح تعریض پل راه‌آهن میدان بسیج نیز هم‌اکنون مراحل پایانی خود را سپری می‌کند و اراضی واقع در مسیر اجرایی طرح احداث راه دسترسی به شهرک امام حسن (ع) نیز در حال تملک است.

به گفته رئیس شورای اسلامی شهر مراغه، احداث بخش باقیمانده از باند دوم بلوار ۵۵ متری پروفسور قنادی با تملک برخی اراضی در مسیر آن و نیز تامین اعتبار مورد نیاز به زودی آغاز خواهد شد.

«رحمتی» با بیان اینکه با تملک اراضی واقع شده در مسیر کمربندی غربی، تکمیل این مسیر از سرگرفته خواهد شد، افزود: احداث این کمربندی به دلیل اینکه راه دسترسی طرح اقدام ملی مسکن خواهد بود، از اهمیت ویژه برخوردار است.

وی ادامه داد: همچنین نقشه اجرایی طرح‌های احداث بلوار ۶۰ متری عشرت‌آباد و اتصال میدان عبدالقادر مراغی به بلوار طبیعت تهیه شده و در مرحله اخذ مجوزهای لازم در کمیسیون ماده پنج استانی است.

وی اضافه کرد: طرح‌های فاز چهارم ساماندهی صوفی‌چای و احداث پارک جنگلی در حاشیه سد علویان نیز در مرحله اخذ مجوزهای لازم از سازمان آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی قرار دارد.

وی ادامه داد: طرح احداث مجموعه فرهنگی در محوطه مقبره اوحدی مراغی که این‌محل را به فضایی زیبا تبدیل خواهد کرد نیز در مرحله تملک اراضی محدوده آن قرار دارد؛ ضمن اینکه اجرای این طرح جزو مصوبه‌های شورای فرهنگ عمومی این شهرستان محسوب می‌شود.

رئیس شورای اسلامی شهر مراغه با بیان اینکه سفر اعضای شورای اسلامی شهر به تهران آثار بسیار ارزشمندی برای توسعه شهر داشت، افزود: بر اساس قول مساعد «سیدمصطفی سیدهاشمی» قائم‌مقام ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، احداث یک باب مدرسه در مناطق محروم شهری مراغه در دستور کار قرار گرفته است و شورای شهر احداث آن در منطقه محروم زینال‌آباد را از آموزش و پرورش شهرستان پیگیری می‌کند.

وی همچنین با تسلیت سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی، اضافه کرد: امنیت موجود کشورمان مرهون مجاهدت‌های سرداران و فرماندهانی چون شهید سردار سلیمانی است که از جان خود برای آرامش و حفظ آرمان‌های نظام‌ اسلامی می‌گذرند.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.