افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه : 🔻انجام بیش از هزار عمل آنژیو گرافی در سال ۱۴۰۱ در شهرستان مراغه
19 فروردین 1402 - 18:45
شناسه : 3489
1
به گزارش روابط عمومي دانشکده علوم پزشکی مراغه رئیس دانشکده گفت: در سال ۱۴۰۱ بیش از هزار عمل آنژیو گرافی در بیمارستان امیرالمومنین این شهرستان انجام شده است.
ارسال توسط :
پ
پ

➖ وی افزود: با تلاش های صورت گرفته اعزام بیماران به مراکز استان به کمترین حد خود در سال های اخیر رسیده است تا بیماران و خانواده آنها نگرانی های خاصی در این خصوص نداشته باشند.

➖ دکتر ارجمند افزود: انشالله به زودی شاهد انجام عمل بخش جراحی قلب باز در مرکز آموزشی و درمانی امیرالمومنین(ع) مراغه با ظرفیت پذیرش ۱۶ نفر و ۲ اتاق عمل خواهیم بود.

➖ وی اضافه کرد :این بخش تخصصی که علاوه بر ۲ اتاق عمل، چهار تخت مراقبت‌های ویژه دارد، در فضایی با زیربنای ۴۵۰ مترمربع و با صرف هفت میلیارد تومان ایجاد شده برای نیازهای بیماران قلبی جنوب آذربایجان‌شرقی و حتی شهرستان‌های جنوبی آذربایجان‌غربی پاسخگو خواهد بود.

➖ وی ادامه داد: با هزینه ای بالغ بر ۵ میلیارد تومان ست های جراحی قلب تهیه شده است و پرسنل پرستار این بیمارستان برای دوره های آموزشی اتاق عمل جراحی قلب در مرکز استان، آموزش های لازم را گذرانده اند.

➖ دکتر ارجمند در پایان گفت: در سال گذشته این دانشکده با پزشکان جراح قلب برای پوشش قراردادی را تنظیم کرده است که انشالله به زودی شاهد اولین جراحی قلب باز در شهرستان خواهیم بود.

➖ به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی مراغه مرکز آموزشی و درمانی امیرالمومنین (ع) مراغه با ۱۸۰ تخت بستری علاوه بر ارائه خدمات بخش در بخش‌های عفونی داخلی نورولوژی، جراحی چشم، جراحی ارولوژی (کلیه و مجاری ادرار)،گوش، حلق، بینی و خدمات ارایه آنژیوگرافی به بیماران قلبی نیازمند عمل باز نیز خدمات عرضه خوهد کرد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.