افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
دیدار شهردار و اعضای شورای شهر با رئیس جدید اتاق اصناف
03 آذر 1401 - 11:04
شناسه : 2352
2
شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مراغه با حضور در ساختمان اصناف با رئیس جدید اتاق اصناف مراغه دیدار و به گفتگو پرداختند.
ارسال توسط :
پ
پ

🔸در این نشست صمیمی، شهردار ، رئیس و اعضای شورای اسلامی شهر مراغه ضمن تبریک انتصاب مهندس حسن شکری بعنوان رئیس جدید اتاق اصناف به بیان مشکلات و چالش‌های اتاق اصناف و اتحادیه های صنفی شهرستان پرداخته و قول مساعدت و همکاری در حل مشکلات و موانع پیش روی کسبه و بازاریان شهر را دادند.

🔸مهندس محمد مقتومی در این دیدار طی سخنانی گفت: بایستی با فراهم آوردن فضای مناسب جهت تامین کالاها و اجناس با کیفیت و قیمت مناسب در جهت رفاه عمومی و جلب رضایت شهروندان تلاش نمود که این امر بایستی از اهداف اتاق اصناف شهرستان قرار گیرد.

🔸وی افزود: اعضای شورای شهر و مجموعه شهرداری در تلاش است با ایجاد فضای تعامل بین مردم و مسئولین بسیاری از مشکلات اصناف و شهروندان فهیم مراغه برطرف شود.

🔸 همچنین مهندس شکری رئیس اتاق اصناف نیز در این دیدار طی سخنانی تعادل و تنظیم بازار را یکی از وظایف اتاق اصناف خواند و بر حمایت شهرداری و شورای شهر بعنوان پشتوانه ای قوی برای اصناف و بازاریان تاکید و خواستار شد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.