افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
دیدار سرپرست شهرداری مراغه با معاون وزیر راه‌و شهرسازی/ نگاه مثبت معاون وزیر به حل مشکلات شهری مراغه
24 خرداد 1402 - 15:35
شناسه : 5054
2
به گزارش پایگاه خبری راه وطن دکتر شهرام مروتی سرپرست شهرداری مراغه به همراه مهندس جدیدیان معاون شهرسازی و معماری شهرداری در سفر کاری یک روزه به تهران با حضور در وزارت راه و شهرسازی با  دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران دیدار کردند.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری راه وطن
پ
پ

پیگیری موضوع پروژه چندین ساله تجاری خواجه نصیر مراغه(شدادیه)، همچنین سایر پروژه‌ها و فرصت‌های بازآفرینی در بافت‌های ناکارآمد شهر مراغه از جمله محله ذغال آباد از اهداف این دیدار و گفت‌وگو بود.

👈 در این جلسه سرپرست شهرداری مراغه با اشاره به تاریخچه پروژه شدادیه و مشکلات ناشی از عدم اتمام و تعیین تکلیف آن خواستار حل و فصل موضوع شد و آمادگی همه جانبه شهرداری مراغه جهت همکاری با شرکت بازآفرینی شهری ایران در این راستا را اعلام کرد.

دکتر مروتی در این دیدار گفت: توقف بیست ساله یک پروژه عمرانی به هیچ‌عنوان پذیرفته نیست و شرکت بازآفرینی شهری باید پروژه را تعیین تکلیف کند.

👈 دکتر محمد آیینی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری ایران نیز با نظر مثبت دستورات لازم را جهت طرح موضوع در هیئت مدیره شرکت صادر کرد.

🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.