افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
دستمریزاد نمایندگان مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی به شهردار
01 بهمن 1401 - 20:05
شناسه : 3044
2
به گزارش پایگاه خبری راه وطن نماینده مردم آذربایجانشرقی در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه محبوب مراغه و نیز نماینده مردم مراغه و عجب شیر  در مجلس شورای اسلامی در مراسم بهره برداری از بوستان قیزیل ارسلان و کلنگ زنی ۳ پروژه شاخص دیگر، طی سخنان جداگانه‌ای، تلاشها و فعالیت شبانه روزی شهرداری مراغه را ستودنی ارزیابی کرده و به مهندس مقتومی بابت این همه تلاش دستمریزاد گفتند.
ارسال توسط :
پ
پ

حضرت آیت الله پورمحمدی گفت: مهندس مقتومی از چهره های خدمتگزار نظام مقدس جمهوری اسلامی است که در طول سال و بصورت شبانه روزی در جهت پیشرفت شهر و رفاه حال شهروندان مناطق مختلف شهری گامهای بزرگی برداشته و به ثمر رسانده اند یا در حال اجرای بی منت آنها هستند.

🔹 دکتر علی علیزاده نیز در این مراسم طی سخنانی فعالیتهای قابل توجه و چشمگیر شهرداری مراغه را در این وضعیت اقتصادی جامعه ستودنی دانسته و حائز اهمیت ذکر کردند.

🔹 وی تلاشهای شبانه روزی شهردار و مجموعه شهرداری در ابعاد مختلف توسعه شهر را در جهت منافع شهر و شهروندان مراغه را نمود عینی خدمت بی‌منت برشمرد.

🔹 همچنین شهردار مراغه در این آیین با برشمردن برخی پروژه ها و اقدامات ملموس شهری از جمله پیاده رو سازی در نقاط مختلف شهر و همچنین حجم بی سابقه آسفالت ریزی طی امسال در ۳۵۰ هزار متر مربع از معابر شهر با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال و نیز پروژه ساماندهی رصدخانه مراغه و نیز اجرای دهها پروژه و طرح خرد و کلان در گوشه و کنار شهر را از جمله دیگر اقدامات شهرداری در طول سال برشمرد که بدون برگزاری برنامه افتتاح و … به بهره برداری رسیده و تقدیم مردم شریف و قدردان این خطه از کشور عزیزمان شده است.

🔹 وی با تشکر از رهنمودهای امام جمعه محترم ، زحمات و تلاشهای نماینده محترم و فرماندار معزز و همراهی اعضای شورای شهر و همکاران مجموعه شهرداری در اجرای این پروژه ها، مردم شریف مراغه را مردمی تیزهوش و سرشار از اراده خدمت به همنوعان خواند و افزود: جا دارد از تک تک شهروندان عزیز مراغه در همراهی و مساعدت جهت اجرای پروژه های عمرانی و فرهنگی و اجتماعی تقدیر و تشکر نماییم.

 

🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.