افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
خاوری یکی از متهمان اصلی پرونده سه هزار میلیاردی دستگیر شد
28 تیر 1401 - 23:52
شناسه : 753
3
به گزارش پایگاه خبری راه وطن بر اساس اخبار غیر رسمی و شنیده ها محمودرضا خاوری، مدیرعامل سابق بانک ملی ایران از متهمان پرونده "اختلاس سه هزار میلیارد تومانی" دقایقی پیش تحت الحفظ دستگیر و به ایران وارد شد . وی که شهروندی کانادا را دارد و در این کشور زندگی می کرد . او سه سال پیش در ایران غیابی محاکمه و به زندان طولانی، جریمه نقدی و بازگرداندن اموال محکوم شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری راه وطن بر اساس اخبار غیر رسمی و شنیده ها محمودرضا خاوری، مدیرعامل سابق بانک ملی ایران از متهمان پرونده “اختلاس سه هزار میلیارد تومانی” دقایقی پیش تحت الحفظ دستگیر و به ایران وارد شد .

وی که شهروندی کانادا را دارد و در این کشور زندگی می کرد . او سه سال پیش در ایران غیابی محاکمه و به زندان طولانی، جریمه نقدی و بازگرداندن اموال محکوم شد.

اقای خاوری در شهریور سال ۱۳۹۰ که هنوز تحقیقات این پرونده در جریان بود برای شرکت در یک کنفرانس بانکداری از ایران خارج شد، کمی بعد استعفا داد و سرانجام به کانادا رفت.

سردار هادی شیرزاد درباره جزئیات رسیدگی به پرونده محمود خاوری مدیر عامل اسبق بانک ملی که تحت تعقیب اینترپل ایران است و اینکه چرا تاکنون توسط پلیس دستگیر و به کشور استرداد نشده است، توضیح داد: در زمان صدور هرگونه اعلان قرمزی کشوری که متهم در آن حضور دارد موظف به شناسایی و دستگیری وی می‌شود.

 

وی در مورد بازگشت خاوری افزود: در پرونده خاوری، پلیس ایران کار خود را انجام داده، اما انجام استرداد یک متهم از یک مبدا به یک مقصد به روابط دیپلماتیک کشور‌ها باز می‌گردد

اما اکنون بعد از گذشت چند ماه اخبار غیر رسمی خبر از دستگیری خاوری و باز گشت آن به ایران خبر می دهد؛ خبری که تاکنون توسط مراجع رسمی تایید یا تکذیب نشده است .

پیشتر در گزارش هه آماده بود که محمود رضا خاوری ۶ روز است که مفقود شده است و هنوز خبری از وی در دست نیست

 

خاوری، متهم فراری از ایران است که در پی دست داشتن در اختلاس ۳ هزار میلیاردتومانی به کانادا گریخت.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.