افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
حمایت تمام عیار شورای اسلامی شهر از ایجاد و توسعه موسسات فرهنگی و قرآنی در مراغه
06 اسفند 1401 - 13:53
شناسه : 3308
1
به گزارش پایگاه خبری راه وطن رئیس شورای اسلامی شهر مراغه د‌‌ر ابتدای جلسه شورای اسلامی شهر، شورای شهر مراغه را پیشگام د‌‌ر حوزه فرهنگی، قرآنی خواند و افزود: توسعه شهری مستلزم توسعه همه جانبه شهر است و در این میان نباید از توسعه فرهنگ قرآنی که از افتخارات انقلاب اسلامی است غافل ماند.
ارسال توسط :
پ
پ

🔹رضا عسکری اظهار داشت: موسسه اباصالح نماد‌‌ خود‌‌باوری جوانان ایران اسلامی است که در منطقه ای محروم در شهر مراغه فعالیت می‌کند و با تحت پوشش قرار دادن دهها هزار نفر جمعیت منطقه امیرکبیر بعنوان پتانسیل ارزشمند فرهنگی، قرآنی و آموزشی بشمار می‌آید.

🔹د‌‌ر این جلسه حجت الاسلام بابایی گزارشی از عملکرد‌‌ این موسسه عام المنفعه ارائه داده و خواستار حمایت شورای شهر و شهرداری مراغه از این موسسه نوپا شدند.

🔹 شهردار مراغه نیز در این جلسه با تأکید‌ ‌بر لزوم استفاد‌‌ه از توان این مجموعه برای رونق فرهنگ قرآنی و آموزشی برای رشد‌‌ و پویایی نونهالان و جوانان منطقه گفت: با هد‌‌ف برد‌‌اشتن گام‌های مؤثر برای توسعه فرهنگی د‌‌ر شهر این موسسه می‌تواند بازوی توانمند فرهنگی و آموزشی شهرداری باشد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.