افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
تدوین طرح جامع ترافیکی ضروری است
09 آبان 1401 - 18:15
شناسه : 2102
1
به گزارش پایگاه خبری راه وطن بهمن محمودی در جلسه علنی شورای شهر گفت:حمل و نقل عمومی و حوزه های مرتبط با ان در مطالعات شهری حدود سی درصد را شامل می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری راه وطن بهمن محمودی در جلسه علنی شورای شهر گفت:حمل و نقل عمومی و حوزه های مرتبط با ان در مطالعات شهری حدود سی درصد نقش .آفرینی می کند

وی افزود:مباحث ترافیک و حمل و نقل امروزه از حالت سنتی آن خارج شده است و باید بر اساس علم روز طرح های ترافیکی را اجرا کرد.

وی اذعان کرد: متاسفانه در گذشته برنامه‌ریزی درستی در حوزه حمل و نقل صورت نگرفته است چرا که در بدنه شهری ضوابط مختلف رعایت نشده و با تمرکز کاربری های خاص در مرکزیت شهر مواجه هستیم که باعث می شود مردم اجبارا برای دسترسی به این مراکز وارد هسته اصلی شهر شوند .

وی افزود:همینطور در بحث حمل و نقل عمومی نیز حتی در خیابان های جدید الاحداث پایانه های مسافر تعریف نشده است که باعث می شود سیستم حمل نقل عمومی از خیابان ها بعنوان پایانه استفاده کنند.

از این رو شورای شهر باید در حوزه حمل و نقل طرح جامعه ترافیکی داشته تا با استفاده از آن شاهد نظم بخشی این حوزه باشیم.

وی با اشاره به فرسودگی ناوگان حمل و نقل عمومی افزود : ناوگان حمل و نقل عمومی نیز وضعیت مناسبی ندارد و در گذشته اقداماتی در بحث تعمیر و نگه داری اتوبوس ها به شکل کافی صورت نگرفته که این امر نیز باعث ناکارآمدی سیستم حمل و نقل عمومی شده است که باید تلاش کنیم با تبدیل به احسن کردن اتوبوس های فرسوده شهر با اتوبوس نو، از مشکلات این حوزه بکاهیم؛ که در این راستا قرار است ۶ دستگاه اتوبوس در قبال تعویض اتوبوس های فرسوده به ناوگان حمل و نقل اضافه شود.

همینطور با افزوده شدن یازده اتوبوس جدید که در شرف خرید آن هستیم امیدواریم مشکل حمل و نقل عمومی تا حدودی حل شود.

همینطور در جهت حمایت از بخش خصوصی خدمات مختلفی را از جمله افزایش حقوق برای ناوگان حمل و نقل در نظر گرفته ایم.

مسر گشایی مسیر خیابان موسوی نیز در دستور کار است که اقدامات اجرایی آن نیز آغاز شده است.

و مسیر ۵۵ متری پروفسور قنادی و پل دخیل نیز بعنوان پروژه مسیر گشایی در حال اجراست.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.