افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
برنامه محوری لازمه کار در بحث جوانان است
11 خرداد 1402 - 0:45
شناسه : 3875
1
به گزارش پایگاه خبری راه وطن برنامه محوری و تدوین اهداف میان و بلندمدت لازمه کار دستگاه‌های اجرایی مسوول در بحث ساماندهی امور جوانان برای اثربخشی فعالیت ها در سطح جامعه است.
ارسال توسط :
پ
پ

دکتر اسدیان در جلسه ستاد ساماندهی امور جوانان مراغه گفت : در این راستا، آموزش و پرورش باید برای این‌منظور نیازسنجی های موثر و علمی انجام دهد.
وی ادامه داد: همچنین باید برنامه های مناسبی براساس ذائقه نسل نوجوان و جوانان انجام تدوین شده و مسیر مناسبی برای آنان ترسیم شود.
وی با تاکید بر لزوم تدوین برنامه های فرهنگی در ایام تابستان برای جوانان و نوجوانان اضافه کرد: غنی سازی اوقات  فراغت وظیفه سازمان ها و نهادهای فرهنگ ساز و خانواده ها بوده است چرا که دشمنان برنامه های بسیاری برای آن دارند.
وی افزود: ایجاد جذابیت فضا و شبکه های مجازی از جمله راهبردهای دشمنان برای اوقات فراغت جوانان و نوجوانان بوده و از این رو خانواده ها باید دغدغه مناسب و موثری داشته باشند.
تقی زاده معاون مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی  نیز گفت: توجه به برنامه های فرهنگی، اجتماعی و ورزشی و همکاری نهادهایی چون آموزش و پرورش،  هلال احمر و شهرداری ها در غنی سازی اوقات فراغت ضروری است.
وی ادامه داد: باید از یک یا چند کمیته تخصصی با حضور اساتید جامعه شناسی دانشگاه در حوزه هویت جوانان استفاده شود و در حوزه آسیب های جوانان بحث و تبادل نظر شده و نتیجه بررسی ها به ستاد ساماندهی امور جوانان گزارش شود.
در این جلسه از گروه دانش آموزی کانون شهید متذکر که موفق به کسب کشوری شده بودند؛ تجلیل شد.


رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مراغه نيز در اين جلسه گفت:این شهرستان به دلیل مولفه های اصیل فرهنگی،اجتماعی و دینی با دیگر مناطق کشور تفاوت هایی دارد و دستگاه های عضو این ستاد باید با همکاری و هم افزایی با یکدیگر به این مهم توجه کنند.
مهدی وجدی افزود: جوانان از ظرفیت بالایی برخوردارند که در صورت ساماندهی صحیح امور آنها می توان اهداف نظام را بیش از گذشته پیش ببرد.
وی اذعان کرد: هدف از تشکیل کمیته های تخصصی در ستاد ساماندهی امور جوانان برگزاری جلسات و درگیر کردن همه دستگاه ها و ارگان های عضو این ستاد در مسائل مربوط به امور جوانان است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.