افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
با وجود ناملایماتی ها مختلف در شش ماهه اول سال بیش از نود درصد بودجه محقق شده است
19 مهر 1401 - 17:26
شناسه : 1837
2

شهردار مراغه درجلسه علنی شورای شهر که باموضوع سوال پنج عضو شورای شهر تشکیل شده بود گفت:وظیفه قانونی شهردار پاسخگویی به سوالات اعضای شورای شهر می باشد اما قبل از اینکه پاسخگو سوالات اعضای محترم باشم بیان چند موضوع را برای روشن تر شدن سوالات عرض میکنم . محمد مقتومی گفت: با وجود تمام نا […]

ارسال توسط :
پ
پ

شهردار مراغه درجلسه علنی شورای شهر که باموضوع سوال پنج عضو شورای شهر تشکیل شده بود گفت:وظیفه قانونی شهردار پاسخگویی به سوالات اعضای شورای شهر می باشد اما قبل از اینکه پاسخگو سوالات اعضای محترم باشم بیان چند موضوع را برای روشن تر شدن سوالات عرض میکنم .

محمد مقتومی گفت: با وجود تمام نا ملایمتی هااز طرف شورای شهر ودیگر عوامل،در طول یکسال گذشته هر روز بحث استیضاح مطرح شده است که باعث به وجود آمدن چالش های مختلف در میان پرسنل شده است که باعث عدم حرف شنوی برخی از کارکنان شده است و بنده برای جلوگیری از ایجاد وقفه در خدمت رسانی تغییراتی را در سطح مدیران انجام داده ام تا کارخدمت رسانی تعطیل نشود.

وی افزود دخالت در امور داخلی شهرداری در حوزه مسئولیت هیچ نهادی نیست چراکه برطبق اصل یک صدم قانون اساسی وظایف شورا احصا شده است و برابرقانون مجوزی برای توسعه اختیارات آنان نداریم و نباید آنان در امورات داخلی شهرداری و موسسات وابسته آن دخالت کنند.

وی اذعان کرد: بکارگیری نیروهابا صلاح دید شهردار انجام خواهد شد همانطور که درطول سه سال گذشته بیش از ۵۰ نفر درشهرداری مراغه مشغول بکار شده اند.

وی با اشاره به شهرداری جولانگاه سیاسی عده ای شده است افزود:مگر شهرداری مجموعه اجرایی نیست،مگر هدف ما توسعه شهری نمی باشد؛ باور بفرمایید بحثی است که در جهت اخلال در  اجرای پروژه ای، برای پیمانکار شش میلیارد ریال پیشنهاد شده است که عملیات اجرایی را متوقف کند.

وی افزود:باتمامی این مشکلات شاهد افزایش سه برابری پروژه های عمرانی در شهر بودیم همچنین در شش ماهه اول سال بیش از ۹۰ درصد از بودجه شهرداری محقق شده است که نشانگر پویایی مدیریت شهری است.

وی اضافه کرد:همچنین با مجوز شورای تامین پروژه خیابان قدوسی رااجرا کردیم همینطور ۵۰ هزار متر مربع فضای تجاری اجرا شده در پروژه آتی ساز را احیا کردیم .

وی افزود:بنده به دنبال پروژه های تبلیغاتی نیستم،نیرو های جذب شده نیروهای متخصصی است که باعث افزایش بهره وری در پروژه های عمرانی می شود و این نیروها با نظر و همکاری شورای شهر جذب شده اند و جای تعجب است که در این خصوص اعضای محترم سوال میپرسند وی در پایان گفت:اگر تصمیم بر این است هدف مجموعه مدیریت شهری باید توسعه شهری باشد،درگذشته نیروهای جذب شده در فرهنگسرا ها و سایر حوزه های شبیه به ان مشغول کار شده اند در حالی که نیروهای جدیدالاستخدام اغلب در حوزه های عمرانی و آسفالت فعالیت خواهند کرد که باعث اعتلای توسعه مجموعه شهری خواهد شد به عنوان شهردار از تمامی عزیزان خواهش میکنم از ایجاد فضای سیاسی در این مجموعه اجرایی جلوگیری نمایند چرا که دخالت های بیرونی باعث اختلاف های مختلف بین شهردار و اعضای شورای شهر خواهد شد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.