افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
انعقاد تفاهم نامه ۸۰ میلیارد تومانی شهرداری مراغه با سازمان همیاری های آذربایجان شرقی
06 مرداد 1401 - 2:02
شناسه : 888
2
به گزارش پایگاه خبری راه وطن و به نقل از ایرناشهردار مراغه گفت: در راستای تسهیل در اجرای طرح های عمران شهری، تفاهم نامه ۸۰ میلیارد تومانی شهرداری مراغه با سازمان همیاری شهرداری های آذربایجان شرقی منعقد شد.
ارسال توسط :
پ
پ

محمد مقتومی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: انعقاد این تفاهم نامه که با حضور اعضای شورای اسلامی شهر مراغه انجام شد، زمینه ساز سرعت بخشیدن به اجرای برخی طرح های بزرگ عمران شهری خواهد شد.
وی ادامه داد: شهرداری مراغه بر اساس آیین نامه مالی و معاملاتی شهرداری ها و در راستای اجرای پروژه های مشارکتی و سرمایه گذاری، این تفاهم نامه همکاری با سازمان همیاری شهرداری های استان را منعقد کرده است.
وی اضافه کرد: بر اساس این تفاهم نامه، سازمان همیاری های آذربایجان شرقی در اجرای پروژه های عمرانی و مشارکتی، طراحی، مهندسی، مطالعاتی و خدماتی این شهرستان مشارکت خواهد داشت.
وی با اشاره به ظرفیت های مناسب شهر تاریخی و فرهنگی مراغه در زمینه سرمایه گذاری گفت: با توجه به ظرفیت های شهری و گردشگری مراغه، این شهر، از ظرفیت های مهمی برای سرمایه  گذاری در حوزه های مختلف، گردشگری،تجاری،خدماتی و زیر ساختی برخوردار است.
وی افزود: در این تفاهم نامه، سازمان همیاری شهرداری های استان در زمینه اجرای طرح های عمرانی به ویژه احداث پل دخیل،  خیابان ۶۰ متری و نیز تکمیل کمربندی غربی  و سایر طرح های عمرانی در شهر مراغه مشارکت خواهد داشت.
شهردار مراغه اعلام کرد: در راستای توسعه متوازن و همه جانبه کهن شهر و باغ شهر مراغه، شهرداری و شورای اسلامی شهر از هرگونه سرمایه گذاری بخش دولتی و بخش خصوصی استقبال می کند.
مقتومی اضافه کرد: مراغه یکی از شهرهای مستعد برای سرمایه گذاری بوده و مدیریت شهری اجرای پروژه های زیرساختی بزرگی به ویژه با محوریت توسعه زیرساخت های حمل و نقل و گردشگری در سال آینده را برای این شهر تدوین کرده است.
وی گفت: اجرای طرح ساماندهی حاشیه رودخانه صوفی چای در قالب مسیر سلامت، طرح اوحدیه ، ساماندهی محوطه رصدخانه تاریخی و گنبد سرخ از جمله طرح های در دست مطالعه و اجرای شهرداری مراغه است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.