افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
اجرای طرح‌های توسعه شهری از اهداف حوزه شهرسازی باشد
19 تیر 1402 - 19:17
شناسه : 5283
1
سرپرست شهرداری مراغه: به گزارش پایگاه خبری راه وطن سرپرست شهرداری مراغه گفت: اجرای طرح‌های توسعه شهری از مهمترین اهداف معاونت شهرسازی است و باید در این راستا همکاران این حوزه تلاش و برنامه‌ریزی‌های لازم را داشته باشند.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری راه وطن
پ
پ

دکتر شهرام مروتی شنبه‌شب در جلسه کمیته شهرسازی شهرداری مراغه اظهار داشت: حوزه شهرسازی قلب تپنده شهرداری است و نخستین حوزه ای که در ذهن مردم هنگام مراجعه به شهرداری تداعی می‌شود، حوزه شهرسازی است.

وی تاکید کرد: ظرفیت‌های این معاونت را می‌توان به ۲ قسمت تقسیم کرد که یکی ظرفیت‌های قانونی است که در اختیار دارد و دیگری ظرفیت‌های نوع‌آورانه و خلاقانه است که اگر از این طرفیت‌ها استفاده بهینه کنیم شهرداری از دیگر منابع بی‌نیاز می‌شود.

وی اعلام کرد: ۱۰۱ اصلاحی، ماده ۹۶، ماده ۵، ماده ۱۰۱، ماده ۱۰۰ و ۱۱۰ ظرفیت های قانونی است که باید به آن‌ها توجه شود.

وی اضافه کرد: مدیریت اراضی و کاربری‌ها بسیار مهم است، طرح‌های موضعی، ظرفیت اجرای معابر پیش‌بینی شده در توسعه شهری از دیگر مواردی است که باید مورد تاکید و برنامه‌ریزی قرار گیرد.

وی ادامه داد: در این راستا نیاز به افراد متخصص در این حوزه داریم تا ظرفیت‌های قانونی و طرح‌های خلاقانه را پیش ببریم.

سرپرست شهرداری این را هم گفت که در این حوزه طرح تفصیلی در حال پیگیری است، طرح جامع نیز در شرف انتخاب مشاور بوده و با پیگیری‌های انجام شده در حوزه بازآفرینی در مرحله انتخاب مشاور و عقد قرارداد هستیم.

✍ رییس کمیسیون شهرسازی و حمل‌و‌نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مراغه نیز در این جلسه بیان کرد: حوزه مدیریت شهری انسجام خود را حفظ  و با وحدت رویه تصمیمات را عملی کند.

مهندس بهمن محمودی تصریح کرد: همکاران شهرسازی هم با توجه به قوانين و تبصره‌های مشخص اقدام کنند.

وی ادامه داد: حوزه شهرسازی ظرفیت‌های درآمدی دارد و از این رو باید در موضوعات ساختاری، مرکز مطالعات، برنامه‌نویسی و ایده‌های نو ورود کند.

🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.