افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
آسفالت به کوی بهار رسید
27 مهر 1401 - 21:01
شناسه : 1957
3

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه مهندس حسین شیخ فرجی با حضور در کوی بهار از نزدیک از نحوه آسفالت ریزی معابر این محله بازدید و نظارت کرد.   رئیس کمیسیون عمران ، تحقیق و توسعه شورای اسلامی شهر در این بازدید با تعدادی از ساکنان محله فوق به گفتگو نشست […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه مهندس حسین شیخ فرجی با حضور در کوی بهار از نزدیک از نحوه آسفالت ریزی معابر این محله بازدید و نظارت کرد.

 

رئیس کمیسیون عمران ، تحقیق و توسعه شورای اسلامی شهر در این بازدید با تعدادی از ساکنان محله فوق به گفتگو نشست و در جریان مسایل و مشکلات مردمی قرار گرفت.

 

مهندس شیخ فرجی با اشاره به اینکه با گذشت ۴۳ سال از انقلاب شکوهمند اسلامی ، در کشوری که گنجینه ای از ثروتهای الهی دارد جایز نیست هیچ محله و منطقه‌ای محروم از زیرساخت‌های اولیه باشد.

 

وی اظهار داشت: در حال برنامه ریزی دو برابری آسفالت معابر برای سال آینده هستیم و امیدوارم مردم فهیم و همشهریان عزیز با صبرشون ما را در خدمات رسانی یاری کنند.

 

 

🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.