افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
طرح بهسازی و ساماندهی پارک قیزیل ارسلان ، افتتاح و به بهره برداری رسید
14 بهمن 1401 - 19:32
شناسه : 3027
2
به گزارش پایگاه خبری راه وطن  در دومین روز از دهه مبارک فجر، طی مراسمی با حضور مسئولین شهری و اهالی محل طرح بهسازی و ساماندهی پارک قیزیل ارسلان مراغه افتتاح و به بهره‌برداری رسید.
ارسال توسط :
پ
پ

🔹شهردار مراغه در این مراسم گفت: برای اجرای این پروژه ۶ هزار مترمربع کف‌پوش بتنی استفاده‌ و ۷ هزار متر نیز جدول‌گذاری گردیده و ۳۲۰۰ متر مکعب نیز دیوار سنگی اجرا شده‌است.

🔹مهندس مقتومی افزود : همچنین در این طرح،  ۶ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی انجام و ۵ هزار بوته گل و۲۵۰ اصله درخت کاشته شده و ۱۵۰۰ متر نیز چمن کاری گردیده است.

🔹شهردار مراغه با اعلام این مطلب که این پروژه ۴۵ میلیارد ریال هزینه دربرداشته، گفت: پروژه بهسازی و ساماندهی پارک قزل ارسلان امسال آغاز و با پشتکار کارکنان و کارگران شهرداری مراغه در سال جاری نیز به بهره‌برداری رسید.

🔹وی افزود: با اجرای این پروژه فضای مناسب برای ساکنین خیابان آیت‌الله کاشانی و محلات پیرامون ایجاد و فضاهای سبز شهری در بافت‌های پر تراکم و فشرده شهری ارتقا یافته و بر سرانه فضای سبز شهر افزوده شد.

 

🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.