افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه: 🔻۲۵ درصد از مراجعه کنندگان بیمارستان امیرالمومنین مراغه غیر بومی هستند
19 فروردین 1402 - 19:08
شناسه : 3492
6
رئیس دانشکده علوم پزشکی مراغه از مراجعه بیش از ۴۴ هزار نفر در سال ۱۴۰۱ به مرکز درمانی امیرالمومنین (ع) مراغه خبر داد و افزود: ۲۵ درصد از این بیماران از شهر های اطراف و حتی استان های دیگر از خدمات درمانی و اورژانسی این بیمارستان استفاده کرده اند.
ارسال توسط :
پ
پ

➖ به گزارش روابط عمومي دانشکده علوم پزشکی مراغه رئیس دانشکده گفت: تحقق شعار قطب درمانی جنوب استان با اعتماد مردم شهر های جنوب استان و استان های جوار به این دانشکده محقق شده است.

➖ دکتر اللهوردی ارجمند افزود: خوشبختانه این بیمارستان با کسب مجدد درجه یک رتبه اعتبار بخشی توانسته است با ارائه خدمات درمانی مطلوب در خدمت مردم شریف منطقه باشد.

➖ وی ادامه داد: تخت های بستری در این بیمارستان با ۷۶ درصد اشتغال تخت پاسخگوی نیاز های فعلی شهرستان در حوزه بیماری های داخلی و قلب می باشد.

➖ وی اذعان کرد: ارتقا دانشکده علوم پزشکی مراغه به دانشگاه در سایه اعتماد مردم منطقه و شهر های جوار امري لازم و ضروری است و امیدواریم به زودی شاهد ارتقا این مجموعه باشیم.

➖ وی در پایان گفت: وجود سه بیمارستان در شهرستان مراغه نقطه قوت مجموعه سلامت و درمان شهرستان مراغه می باشد که انشالله با احداث بیمارستان جدید الاحداث نیاز های مردم منطقه بیش از پیش مرتفع خواهد شد.

➖به گزارش روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی مراغه درمانگاه تخصصی مرکز آموزش و درمانی امیرالمومنین(ع) مراغه هم در دولت مردمی روند پیشرفت را طی کرده و اکنون با حضور متخصصان قلب و عروق، غدد، داخلی، چشم پزشکی، جراحی کلیه و مجاری ادرار، نورولوژی (مغزو اعصاب)، طب فیزیک و توانبخشی و روانپزشکی به اهالی منطقه خدمات ارایه می‌کند.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.