افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
توزیع فیش‌های عوارض نوسازی شهرداری مراغه آغاز شد
03 آذر 1401 - 11:09
شناسه : 2357
1
معاون اداری مالی شهرداری مراغه گفت:فرایند توزیع حدود ۵۰ هزار فیش‌ عوارض نوسازی از طریق مناطق ۳ گانه شهرداری مراغه آغاز شد.
ارسال توسط :
پ
پ

🔸به گزارش روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر ؛مهندس علی کریمی در جلسه هماهنگی نحوه توزیع فیش‌های نوسازی شهرداری های مناطق ۳ گانه مراغه گفت: یکی از منابع درآمد پایدار شهرداری ها عوارض نوسازی و مشاغل و پسماند است که شهرداری مراغه یک بار در سال فیش این عوارض را توزیع می‌کند که امسال نیز این فرایند از فردا عملیاتی می‌شود.

🔸وی افزود: برای وصول کدهای درآمدی و فرهنگ سازی به موقع پرداخت عوارض، علی الخصوص نوسازی و مشاغل لازم است شهرداری با انجام زیر ساخت‌های لازم و محاسبه دقیق مبلغ عوارض نوسازی و مشاغل و توزیع به موقع فیش‌ها به شهروندان اقدامات لازم را انجام دهند تا بدین ترتیب با تامین منابع مالی نسبت به اجرای پروژه‌های خدمات شهری و عمرانی و همچنین پروژه‌های مختلف اقدام اساسی به عمل آید.

🔸کریمی گفت: پرداخت قبوض عوارض نوسازی در حقیقت مشارکت شهروندان در پویایی و نوسازی و تمیز نگه داشتن شهر است.

🔸وی با اشاره به اینکه در صورت خوش حسابی شهروندان در پرداخت، کلیه قبوض شامل 10 درصد تخفیف خوش حق حسابی محاسبه و اعمال شده که در صورت عدم پرداخت تا پایان سال شامل 9 درصد جریمه دیر کرد نیز خواهد بود، افزود: به منظور استفاده شهروندان از این تسهیلات، امسال فیش ها به موقع و زودتر از سال های قبل صادر و توزیع می‌شود.

🔸وی خاطر نشان کرد: در صورتی که شهروندان عزیز در قبض های خود با ایراد و یا اشکالی مواجه شوند می توانند پس از دریافت فیش خود به واحدهای نوسازی مناطق مراجعه کنند تا مشکل آنان مرتفع شود.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.