افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
بهسازی و مرمت مزار شهدای مراغه آغاز شد
04 خرداد 1402 - 17:30
شناسه : 4856
3
به گزارش پایگاه خبری راه وطن بهسازی و مرمت مزار شهدای مراغه با همکاری شهرداری، سپاه و گروه های جهادی آغاز شد تا محیط برای اجرای برنامه‌های فرهنگی و مذهبی ساماندهی شود. 
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری راه وطن
پ
پ

سرپرست شهرداری مراغه گفت: اعتبار ۱۰ میلیارد ریالی برای بهسازی و مرمت مزار شهدای مراغه از سوی شهرداری تامین شده است و این پروژه در کمترین زمان ممکن به پایان می رسد.

دکتر شهرام مروتی بیان کرد: حدود ۵۰ درصد از سنگ‌ مزارهای شهدا به مرمت نیاز دارد و کفپوش مزار نیز بر اثر نمک‌پاشی در سال‌های گذشته از بین رفته است؛ بر همین اساس این قطعه با بیش از چهار هزار مترمربع مساحت بهسازی و مرمت می‌شود.

وی ادامه داد: همچنین علاوه بر بهسازی و مرمت، جایگاهی در داخل مزار شهدا احداث می‌شود تا آیین‌های غبارروبی و یادواره‌های شهدا به جای محوطه ورودی گلشن زهرا(س) در داخل مزار و در جوار مزار شهدا برگزار شود.

سرپرست شهرداری مراغه با تاکید بر اینکه رسیدگی به مزار مطهر شهدا دغدغه مجموعه مدیریت شهری است، بیان کرد: تکریم شهدا به عنوان قهرمانان ملی کشور اسلامی ایران ضروری است و شهرداری مراغه در نظر دارد مزار مطهر شهدا را با بهسازی محیط و ایجاد امکانات رفاهی و خدماتی به یکی از اصلی‌ترین مراکز برگزاری آیین‌های فرهنگی و مذهبی شهر تبدیل کند.

به گفته دکتر مروتی باید تمهیدات لازم برای حضور نسل جوان در مزار مطهر شهدا بیش از پیش فراهم شود زیرا راه و رسم شهدا بهترین چراغ راه نسل جوان است.

🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.