افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
بهترین راه مبارزه با استکبار بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری خدمت به مردم است
23 آذر 1401 - 15:08
شناسه : 2501
2
بهترین راه مبارزه با استکبار بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری خدمت به مردم است فرمانده سپاه ناحیه مراغه در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری راه وطن گفت: قبول مسولیت توسط مدیرانی که توانایی لازم ندارند، خیانت به آرمان های کشور است
ارسال توسط :
پ
پ

 

بهترین راه مبارزه با استکبار بر اساس فرمایشات مقام معظم رهبری خدمت به مردم است

فرمانده سپاه  ناحیه مراغه در مصاحبه اختصاصی با پایگاه خبری راه وطن گفت: قبول مسولیت توسط مدیرانی که توانایی لازم ندارند، خیانت به آرمان های کشور است .

سرهنگ حیدری گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نظم نوین جدیدی با عنوان نظام اسلامی در جهان با محوریت نظام مقدس اسلامی شکل گرفت.

وی افزود:سیاست استعمار و استکبار کمرنگ کردن دستاورد های ایران اسلامی است و در این راستا جنگ تحمیلی را در اوایل شکل گیری این نظام راه انداخت و امروزه نیز با جنگ های ترکیبی در تلاش است این نور الهی را قطع کند اما با حضور و پشتیبانی ملت انقلابی و به برکت خون شهدا عزیز آرزوهایشان بر باد است.

وی اضافه کرد: نظام اسلامی با ثبات مثال زدنی گام اول انقلاب را با تمامی دشمنی ها پشت سر گذاشته و امروز در تلاش است در تحقق گام دوم انقلاب مسیر پیشرفت و توسعه را با قدرت ادامه دهد.

وی افزود: امروز دشمن نمی تواند موفقیت های ایران عزیزمان را در حوزه های فناوری، پزشکی و هسته ای و نظامی را تحمل کند چرا که نخبگان علمی ما با ایثار گری قله هاي علوم را یکی پس از دیگری فتح می کنند.

وی تاکید کرد:امروز دشمن یک تهاجم تمام عیار رسانه ای را با محوریت جنگ شناختی آغاز کرده است که باید با پیروی از فرمایشات مقام معظم رهبری در حوزه جهاد تببین روایت واقعی را از رویداد های مختلف ارائه نمائيم.

وی با تاکید بر اهمیت مجموعه های فرهنگی در این راستا گفت: این مجموعه ها که ارتباط مستقیم با جوانان دارند، باید دستاورد های این نظام را به نسل جدید منتقل کنند.

وی اضافه کرد: مسولین امر باید در حل مشکلات مردم عزیزمان کار جهادی کنند چرا که قدرت انقلاب اسلامی برگرفته از قدرت مردم و مردم سالاری دینی است و به قول فرمایش مقام معظم رهبری بهترین راه مبارزه با استکبار همین خدمت به مردم است.

وی در پایان گفت:س_پاه و ب_س_یج در تمامی صحنه ها در کنار مردم، و زبان گویای مردم است و امروز خواسته اصلی مردم این است که مسولین که حوصله خدمت جهادی را ندارند باید کنار روند تا جوانان انقلابی بر روی کار بیایند. اتفاقات اخیر در کشور یک امتحان الهی بود و خوشبختانه انقلاب اسلامی سربلند از این آزمون بیرون آمد

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.