افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
برگزاری اولین جلسه شورای اداری شهرداری مراغه به ریاست سرپرست جدید
14 اردیبهشت 1402 - 20:52
شناسه : 4601
0
به گزارش پایگاه خبری راه وطن اولین جلسه شورای اداری شهرداری به ریاست سرپرست جدید شهرداری مراغه برگزار شد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری راه وطن
پ
پ

دکتر شهرام مروتی در ابتدای این جلسه با تقدیر و تشکر از زحمات مهندس مقتومی شهردار اسبق مراغه و نیز سپاسگزاری از اعتماد و حسن توجه اعضای محترم شورای اسلامی شهر جهت انتخاب ایشان به سمت سرپرستی شهرداری گفت: بمنظور طی شدن دوره گذار شهرداری و تا انتصاب شهردار منتخب با تمام توان در نظم و انتظام امور خواهد کوشید.

🔹 وی افزود: دوره سرپرستی دوره گذار است ولی دوره سکوت و رکود نیست و هر شخص و همکار در جایگاه خودش و در مجموعه خودش به آرامش مجموعه کمک کند.

🔹 دکتر مروتی با اشاره به اینکه شهرداری مراغه یکی از پویاترین مجموعه‌های اداره شهر است افزود: کارکنان شهرداری همگی دارای روحیه مضاعف تلاش و کوشش و همکاری در جهت توسعه همه جانبه شهر هستند.

🔹 وی افزود: در دوره گذار با عزمی جزم و جدی‌تر از قبل در تمام حوزه‌ها و عرصه‌ها کارها را جلو خواهیم برد.

🔹 سرپرست شهرداری مراغه با اشاره به اینکه شهرداری‌ها در جامعه شهری امروزی می‌توانند در سطح بالایی ایفای نقش کنند، اظهار داشت: با توجه به اینکه امروزه بیش از نیمی از جمعیت کشور در شهرها ساکن هستند، شهرداریها در وضعیتی قرار دارند که علیرغم حفظ رسالت و وظایف قدیمی، در تمام عرصه های خدمات شهری، اقتصاد شهری، توسعه، عمران و آبادانی شهر و … فعالند و نقش اول را ایفا میکنند.

🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.