افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
بازدید مهندس مقتومی، شهردار مراغه از روند اجرای پروژه مسیر سلامت
11 بهمن 1401 - 12:24
شناسه : 3234
2
به گزارش پایگاه خبری راه وطن شهردار مراغه در جریان این بازدید گفت: اجرای مسیر سلامت به عنوان فاز چهارم ساماندهی حاشیه رودخانه صوفی چای با توجه به توریستی بودن این منطقه و در راستای توسعه گردشگری انجام می شود.
ارسال توسط :
پ
پ

به گفته مهندس مقتومی این طرح در ۲ فاز از پل دخیل تا تاج سد علویان به طول ۲.۵ کیلومتر اجرا شده که فاز اول آن به طول یک هزار و ۲۵۰ متر امسال آغاز و باقی مانده این‌مسیر نیز سال آینده اجرایی می شود.

 

وی ادامه داد: کل مسیر واقع شده در این طرح ۲۵۰ هزار متر مربع بوده که ۱۳۸ هزار متر مربع آن فضای رودخانه ای بوده که با اجرای آن که در قالب مسیر گردشگری، پیاده روی، دوچرخه سواری و رفاهی خواهد بود، چهار هکتار به فضای سبز شهری افزوده خواهد شد.

وی اضافه کرد: همچنین در این طرح، یک هزار متر مربع فضای ورزشی، ۴۰۰ متر مربع فضای خدماتی، ۵۰ متر فضای مدیریتی، ۴۰ متر مربع سرویس های بهداشتی، ۱۶ هزار متر دیوار چینی، ۲۰ هزار متر جدول گذاری و ۴۵ هزار متر مربع سنگ فرش اجرا می شود.

شهردار مراغه افزود: با اجرای طرح مسیر سلامت شهروندان این شهرستان و گردشگران سایر شهرها از توسعه گردشگری و امکانات رفاهی ایجاد شده بهره‌ مند شوند.

🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.