افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 7 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1561 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
نشست هم‌اندیشی فرهنگی برخی از شهرداران و روسای شوراهای استان با محوریت شهر پاک به میزبانی شهرداری مراغه برگزار شد
08 اسفند 1402 - 11:38
شناسه : 7392
0
به گزارش پایگاه خبری راه وطن رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر مراغه در این نشست اعلام کرد: نمایشی و فرمایشی بودت جلسات فرهنگی جای انتقاد دارد و با وجود دعوت کتبی متاسفانه بسیاری از عزیزان در این برنامه همفکری حضور پیدا نکرده‌اند.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری راه وطن
پ
پ

دکتر رضا عسکری عنوان کرد: پیشرفت هر جامعه‌ای ارتباط تنگاتنگ با فرهنگ آن دارد و معتقدم اساس و بنیان هر جامعه فرهنگ آن جامعه است.

وی تاکید کرد: فرهنگ یکی از رسالت‌های عمومی شهرداری‌ها است که باید اهتمام ویژه‌ای به آن شود.

وی ادامه داد: در این میان حقوق شهروندی یکی از اصلی‌ترین مولفه‌ها است و نباید برای رفع تکلیف باشد و بایستی پایبند به اصول و قواعد به خصوصی باشد.

وی همچنین به تبلیغات کاندیداهای انتخاباتی اشاره و خاطرنشان کرد: در طول ده روز تبلیغات متاسفانه نصب بی‌رویه آگهی‌های کاندیداها چهره نامناسبی را به شهر می‌‌بخشد و این موضوع مستلزم هزینه‌های سرسام‌آوری برای شهرداری جهت پاکسازی می‌شود و باید در این راستا از امروز برای دوره‌های بعدی همفکری کرد.

مهندس نژاد ابیض سرپرست شهرداری مراغه نیز در این نشست اظهار داشت: با فرهنگ‌سازی می‌توان به نتایج بهتری در این حوزه دست یافت.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.