افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1565 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
ضرورت تحقق جهاد تبیین
23 تیر 1401 - 13:18
شناسه : 728
1
جهاد تببین چیست ؟ چرا رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های اخیر خود به صورت مداوم بر ضرورت تحقق جهاد تببین تاکید می‌فرمایند ؟
ارسال توسط :
پ
پ

رضا شکوری _ پایگاه خبری راه وطن

به گزارش پایگاه خبری راه وطن رهبر انقلاب اسلامی در دیدار دست‌اندرکاران کنگره ملی شهدای عشایر ضمن تاکید مجدد بر ضرورت تلاش در عرصه اطلاع رسانی درست فرمودند : برنامه دشمن تضعیف ایمان و امید مردم و القاء بن‌بست و کارنابلدی مسئولان است .در این جهادی که وجود دارد، در این جنگ بی‌امانی که وجود دارد بین اسلام و کفر، بین حق و باطل، بین روایت دروغ و حقیقت -این جنگی است بین اینها- ما در کجای این جبهه قرار داریم و حضور داریم؟» «جهاد تبیین» موضوعی است که ماه‌های اخیر در بیانات حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بارها مورد تأکید و اشاره قرار گرفته است و رهبر انقلاب اسلامی ابعاد مختلف آن را توصیف کرده‌اند. ««جهاد تبیین» یک فریضه است.

حال سوال اینحاست که نقش مطبوعات و روابط عمومی ها و بطور کلی مسولین امر در جهت تحقق این مهم چیست ؟

«تبیین» یکی از کارهای بسیار مهم برای مقابله با هرگونه انحراف و تحریف در ارزش‌ها است.

ارزش هایی که بصورت شبانه روزی مورد حمله رسانه های بیگانه است.

شرایط فعلی جامعه باعث شده ضرورت “جهاد تبیین” اهمیت مضاعفی پیدا کند. لذا ضروری است با هم افزایی هرچه بیشتر همگانی و دلسوزان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در این عرصه ، نقش آفرینی نمایند.

تحقق گام دوم انقلاب بی شک خاری است در چشم دشمنان قسم خورده این مرز و بوم که با تلاش جهادی در حوزه جنگ نرم ، می توان ص از دستاورد های نظام ، صیانت نمود .

اما نکته مهم این موضوع انجام کار فرهنگی تمیز می باشد که تحقق آن وابسته به مطالعات گسترده و فکر فرهنگی صحیح است و جلوگیری از اقدامات عجولانه است.

امید است بعنوان سرباز کوچکی در عرصه اطلاع رسانی بتوانیم گام بزرگی را در تحقق اهداف جهاد تبیین برداریم و برای رسیدن به این مهم همراهی و حمایت مسولین امر ضروری است.

 

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.