افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1565 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
شمال فلسطین اشغالی هدف موشک قرار گرفت/ حمله توپخانه ای به جنوب لبنان
02 دی 1402 - 16:36
شناسه : 6203
0
به گزارش پایگاه خبری راه وطن و به نقل از ایرنا منابع خبری از شلیک موشک از لبنان به شمال فلسطین اشغالی و اقدام ارتش رژیم صهیونیستی در گلوله باران مناطقی از جنوب لبنان خبر دادند.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری راه وطن
پ
پ

توپخانه رژیم صهیونیستی مناطق اطراف شهرک های «الناقوره»، «عیترون»، «علما الشعب» و «الضهیره» را گلوله باران کرد.

در همین، حال چند فروند موشک و راکت از جنوب لبنان به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد و آژیرهای خطر در شهرک های صهیونیست نشین از جمله شهرک «یعرا» به صدا درآمد.

با آغاز عملیات «طوفان الاقصی» توسط گروه‌های مقاومت فلسطین، حزب‌الله لبنان در راستای سرگرم کردن بخش عمده‌ای از نظامیان صهیونیست در شمال فلسطین و کاهش فشار بر مقاومت در غزه، اقدام به انجام عملیات‌های روزانه و سنگین علیه اهداف رژیم صهیونیستی در داخل خاک فلسطین اشغالی کرده است.

به تازگی روزنامه الاخبار نوشت که مقاومت لبنان به تاکتیک‌های خاصی روی آورده است که دشمن توان رویارویی با آن را ندارد.

بر این اساس، فرماندهی مقاومت به رزمندگان اختیاراتی داده که آنها را قادر به انجام اقدامات زیادی می‌کند و مقاومت لبنان موفق به وارد کردن خسارات مستقیم به مواضع، جنگ افزارها و سیستم‌های دشمن شده است.

در این باره رسانه‌های صهیونیستی نیز معتقدند که حزب‌الله در شمال سرزمین‌های اشغالی فلسطین همچنان دست برتر را دارد و ارتش اسرائیل در این منطقه به دام افتاده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.