افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1565 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
دو سوم شهدای غزه را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند
06 آذر 1402 - 15:00
شناسه : 6140
1
به گزارش پایگاه خبری راه وطن و به نقل از ایرنا نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران گفت:۲۰ هزار شهید در غزه بر اثر جنایات رژیم صهیونیستی به خون غلتیدند که دو سوم آنها را کودکان و زنان تشکیل می‌دهند.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری راه وطن‌
پ
پ

ناصر ابوشریف روز دوشنبه در همایش بسیج و مقاومت اسلامی که در دانشگاه علوم پزشکی زنجان برگزار شد با بیان اینکه عملیات طوفان الاقصی یک شکست بزرگ امنیتی، اطلاعاتی، اقتصادی و حتی اجتماعی برای رژیم صهیونیستی بود، اضافه کرد: رهبران کشورهای غربی پیش از رهبران رژیم صهیونیستی در اتاق های جنگ حضور یافتند تا مانع فروپاشی این رژیم شوند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه این واکنش آنها موجب شد ارزش‌های انسانی و اخلاقی را لگد مال کنند، ادامه داد: این جنگ ابتدا با قطعی آب، برق، سوخت و دارو آغاز شد و سپس هزاران تن مواد منفجره را بر سر غیر نظامیان فرو ریختند.

وی اضافه کرد: طی ۴۸ روز جنگ، بیش از ۴۰ هزار تن مواد منفجره بسیار ویرانگر بر سر مردم غزه ریخته شد در حالیکه آمریکا در جنگ افغانستان طی یکسال هفت هزار تن مواد منفجره استفاده کرد.

ابوشریف با بیان اینکه نوار غزه ۳۶۰ کیلومتر مساحت دارد و هفت هزار تن مواد منفجره طی هشت روز بر سر مردم آن ریخته شد، افزود: اسرائیل در این مدت، همه زیرساخت ها به ویژه بیمارستان ها و مراکز خدماتی را به شدت مورد حمله قرار داد.

وی با بیان اینکه ۴۰ هزار تن مواد منفجره معادل چهار بمب هسته‌ای است که علیه مردم هیروشیمای ژاپن به کار گرفته شد، اظهار داشت: به همین دلیل، تعداد شهدا و مجروحین نوار غزه بسیار زیاد است و اغلب غیر نظامی هستند.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران با بیان اینکه تاکنون این جنگ ۴۰ هزار زخمی برجا گذاشته است، اضافه کرد: روزانه یک هزار و ۵۰۰ کشته‌ و مجروح به بیمارستان های غزه منتقل می شود.

ابوشریف با بیان اینکه مجتمع بیمارستانی شفای غزه علاوه بر فعالیت های خود ۱۳ هزار آواره را در خود جای داده بود، افزود: طی ۴۸ روز جنگ، ۲۰۸ نفر از کادر درمان غزه جان خود را از دست دادند.

وی با بیان اینکه پیش از حمله ۷۹ مرکز پزشکی در غزه فعالیت می کرد که به دلیل حملات رژیم صهیونیستی از فعالیت متوقف شدند، اظهار داشت: اسراییل مانع رسیدن کمک های پزشکی به غزه برای درمان بیماران نیازمند شد.

نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین در ایران خاطر نشان کرد: متاسفانه رژیم صهیونیستی بیمارستان ها را هدف قرار داد اما واکنش جهانی را در پی نداشت در واقع اقدام عملی برای جلوگیری از این اقدامات را در سطح جهان شاهد نبودیم.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.