افزونه جلالی را نصب کنید. Sunday, 19 May , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1565 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
تجهیزات پدافند هوایی ایران متناسب با تهدیدات به‌روز شده است
21 آبان 1402 - 16:06
شناسه : 6050
1
به گزارش پایگاه خبری راه وطن و به نقل از ایرنا فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق گفت: پدافند هوایی چون تجهیزات محور است، لذا متناسب با تغییر تهدیدات مجبور به روزآمدی بوده و تجهیزات خود را به‌روز کرده است.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری راه وطن
پ
پ

امیر سرتیپ دوم محمدرضا معصومی روز یکشنبه در جمع کارکنان این منطقه پدافندی با بیان اینکه امروز برای پدافند هوایی هیچ هدف و تهدیدی، غیرقابل کشف نیست، اظهار داشت: پدافند هوایی چون تجهیزات محور است، لذا متناسب با تغییر تهدیدات، مجبور به روزآمدی است.

وی افزود: اگر سرعت تهدیدات که از نوع هوافضایی است، زیاد شده، ما هم با همان سرعت، تجهیزات خود را تغییر داده‌ایم.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق تصریح کرد: تهدیدات در پدافند، دارای سرعت بسیار بالایی است بنابراین زمان تصمیم مغزافزارهای پدافند باید بسیار کوتاه باشد که این امر، به قوه متفکر قوی و تجهیزات به روز نیاز دارد.

سرتیپ دوم معصومی در ادامه با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه پدافند گفت: در سال‌های گذشته قطار پیشرفت پدافند هوایی در ریل حرکت رو به رشد و تعالی قرار گرفته است.

فرمانده منطقه پدافند هوایی شمال شرق با بیان اینکه جانفشانی و سرافرازی در همه‌ میدان‌ها از ویژگی‌های ارتش است، افزود: پدافند هوایی با شگفتانه‌های بسیار زیادی که در حوزه پهپادی و تجهیزات دفاعی ارائه کرده، موجب دلگرمی دوستان و بیم و هراس دشمنان شده است.

وی گفت: همه‌ این توانمندی‌ها نشان می‌دهد که جوانان و دانشمندان ایران اسلامی توان طراحی و ساخت انبوه سامانه‌های فرماندهی، کنترل و تولید انواع تجهیزات دفاعی و دفاع سایبری را دارند که پایداری در صحنه نبرد را برای ما به همراه داشته است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.