افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
گزارش تصویری از مجموع عمومی انجمن حمایت از زندانیان مراغه
25 خرداد 1402 - 10:24
شناسه : 4037
1

به گزارش پایگاه خبری راه وطن جلسه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان مراغه را حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مراغه و اعضا این انجمن در محل زندان این شهرستان برگزار شد. نعمتی دادستان عمومی انقلاب شهرستان در این جلسه گفت: وقتی یک فردی در مسیر مجرمانه قرار می‌گیرد و به اصطلاح عام‌آن محکوم […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری راه وطن جلسه مجمع عمومی انجمن حمایت از زندانیان مراغه را حضور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان مراغه و اعضا این انجمن در محل زندان این شهرستان برگزار شد.

نعمتی دادستان عمومی انقلاب شهرستان در این جلسه گفت: وقتی یک فردی در مسیر مجرمانه قرار می‌گیرد و به اصطلاح عام‌آن محکوم می شود تمامی مشکلات کشور اعم از اقتصادی و اجتماعی دخیل در این موضوع هستند.

وی ادامه داد: علاوه بر خود زندانی، خانواده آن فرد گناهی مرتکب نشده اند و بر اساس اصل شخصی سازی مجازات،زندانی شدن فرد نباید مسیر خانوادگی اورا تغییر دهد بر این اساس تلاش می‌کنیم با کمک خیرین آخرت اندیش تلاش هایی را در راستای تامین نیاز های اولیه خانواده های محترم زندانیان انجام داده ایم.

وی با تقدیر از تلاش های خیرین آخرت اندیش افزود: به معنای واقعی کلمه، خیرین گرامی با مشارکت در این امر خداپسندانه باقی و صالحات برای خودشان پس انداز می نمایند.

مدیر عامل انجمن حمایت از زندانیان مراغه در این جلسه گفت: از مجموع کمک های خیرین نزدیک به هفتاد درصد در بحث کمک‌به خانواده های زندانیان صرف می شود و فقط ۳۰ درصد آن صرف هزینه های جاری انجمن می شود.

دوست احدی افزود:  در حال حاضر تعداد ۳۵۰ خانواده زندانیان شهرستان های مراغه و عجب شیر تحت پوشش انجمن حمایت از زندانیان مراغه قرار دارند و عمدتا توسط خیرین آخرت اندیش مراغه همه ساله مایحتاج عمومی این تعداد خانواده تأمین می‌شود.

وی ادامه داد: کمک به نیازمندان واقعی جامعه توسط افراد متمول و خیّر همواره مورد تأکید بزرگان دین اسلام بوده و از آموزه های مهم دینی محسوب می‌شود.

 

به گزارش پایگاه خبری راه وطن در این جلسه گزارش بازرس انجمن قرائت شد و مورد تایید قرار گرفت .

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.