افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
شورای شهر حمایت و رضایت کامل از مدیریت شهردار فعلی دارد
05 شهریور 1401 - 16:58
شناسه : 1143
1

به گزارش پایگاه خبری راه وطن و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه، رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای اسلامی شهر مراغه در این‌ مراسم گفت: اعضای شورای اسلامی شهر مراغه حمایت و رضایت کامل از مدیریت شهردار فعلی دارد. دکتر پاکرو افزود: مهندس مقتومی شهرداری پاکدست،توانمند و پرتلاش  بوده […]

ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری راه وطن و به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه، رئیس کمیسیون اداری و مالی شورای اسلامی شهر مراغه در این‌ مراسم گفت: اعضای شورای اسلامی شهر مراغه حمایت و رضایت کامل از مدیریت شهردار فعلی دارد.

دکتر پاکرو افزود: مهندس مقتومی شهرداری پاکدست،توانمند و پرتلاش  بوده و اعضای این شورا از تداوم مدیریت تا پایان دوره این شورا حمایت می کنند.

وی ادامه داد: همچنین رفع دغدغه های معیشتی و اداری کارکنان خدوم شهرداری در اولویت شورای اسلامی شهر به ویژه کمیسیون اداری و مالی بوده است.

وی گفت: بررسی قراردادهای مختلف کارکنان شهرداری مراغه و تبدیل وضعیت آنان و نیز همسان سازی حقوق و رفع دغدغه های معیشتی مهم ترین اولویت کمیسیون اداری و مالی شورای اسلامی شهر بوده است.

وی اضافه کرد: در راستای توسعه و اصلاح ساختار اداری و مالی شهرداری نیز تاکنون گام های موثری برداشته شده و در این خصوص نیز کمیته نظارت با حضور مدیران شهرداری تشکیل شده است.

وی افزود: منابع انسانی با ارزش ترین دارایی هر سازمانی بوده  و رشد و تعالی هر سازمان در گرو  ایجاد امنیت شغلی و آرامش کارکنان و رفع مشکل اقتصادی کارکنان است.

♦️شهردار مراغه گفت: روز کارمند فرصتی برای پاسداشت تلاش های همکاران خدوم شهرداری است.

مهندس مقتومی افزود: همدلی و همکاری مجموعه کارکنان تلاشگر مدیریت زمینه ساز خدمت رسانی مناسب به شهروندان و اثر بخشی برای توسعه شهری خواهد بود.

وی ادامه داد: در سالجاری با وجود مشکلات اقتصادی طرح های مختلف عمران شهری در شهر مراغه توسط شهرداری در حال اجراست.

وی اضافه کرد: هم اکنون با اخذ مجوزهای لازم، عملیات اجرایی احداث پل دخیل مراغه ای و نیز مسیر سلامت در حاشیه رودخانه صوفی چای آغاز شده است.

وی گفت: با اجرای طرح مسیر سلامت به عنوان فاز چهارم ساماندهی حاشیه رودخانه صوفی چای، ۳۰ هکتار به فضای سبز شهری مراغه افزوده شده و توسعه گردشگری را در این شهرستان به دنبال خواهد داشت.

♦️رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر نیز گفت: شورای شهر از فعالیت و تلاش های شهردار رضایت داشته و هیچ بحثی برای تغییر مدیریت شهری وجود ندارد.

ابراهیم‌خوش رفتار افزود: با وجود مشکلات همواره همراهی و همدلی در مجموعه شهرداری مراغه وجود دارد.

♦️بهمن محمودی رئیس کمیسیون حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مراغه نیز گفت: در کنار حمایت کامل شورای ششم از شهردار، تامین امکانات رفاهی و رفع مشکلات معیشتی در اولویت کاری این شورا قرار دارد.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.