افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
رقابت های تکواندو مراغه با حضور ۱۸۰ ورزشکار برگزار شد
25 شهریور 1401 - 23:20
شناسه : 1405
3
رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مراغه در گفتگوی اختصاصی باراه وطن گفت: پنجمین دوره مسابقات تکواندو شهرستان به مناسبت روز جهانی تکواندو با حضور ۱۸۰ ورزشکار برگزار شد. این مسابقات در دوران پسا کرونا نقش پر رنگی را در بازگشت نشاط به جامعه ورزشی دارد که اداره ورزش و جوانان شهرستان و هیات ورزشی آن به خوبی برای آن برنامه ریزی کرده اند.
ارسال توسط :
پ
پ

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان مراغه در گفتگوی اختصاصی با راه وطن گفت: پنجمین دوره مسابقات تکواندو شهرستان به مناسبت روز جهانی تکواندو با حضور ۱۸۰ ورزشکار برگزار شد.

مهدی وجدی گفت: این مسابقات با حضور ۸ تیم که به همت هیات تکواندو شهرستان برگزار شد با استقبال خانواده بزرگ تکواندو شهرستان مواجه شد.

وی افزود: این‌مسابقات در تمامی رده ها برگزار شده و منتخبین جهت مسابقات استانی و کشوری معرفی خواهند شد.

وی با اشاره به نیاز هیات تکواندو شهرستان به امکانات به روز این رشته پر طرفدار گفت: با کمک خیرین سیستم الکترونیک داوری را برای این هیات در آینده تامین خواهیم کرد.

رئیس هیات تکواندو شهرستان نیز گفت: این مسابقات که با قضاوت داوران مراغه ای برگزار شد، باعث شکوفایی ورزش تکواندو در شهرستان می شود .

به گزارش پایگاه خبری راه وطن این مسابقات که  با استقبال خانواده ها و ورزشکاران تکواندو کار شهرستان روبرو شد  در سالن حجاب شهرستان برگزار شده است.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.