افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
به همت شهرداری مراغه؛ آئین تقدیر از برگزیدگان مسابقه اگر من شهردار بودم  در مراغه برگزار شد
16 اسفند 1401 - 12:28
شناسه : 3239
2
به گزارش پایگاه خبری راه وطن طی مراسمی با حضور مقتومی شهردار، اکبریان معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش مراغه ، خوشرفتار عضو شورای شهر و رئیس کمیسیون فرهنگی ، اجتماعی و ورزش شورای شهر مراغه ،جدیدیان معاون شهرسازی و معماری شهرداری، خانم صلواتی دبیر شهر دوستدار کودک شهرستان ، دوستی مسئول حوزه فرهنگی اجتماعی ،جمعی از مدیران شهرداری و آموزش و پرورش و نیز جمعی از دانش آموزان و خانواده های آنان ، از برگزیدگان مسابقه نقاشی و دلنوشته «اگر من شهردار بودم...» تجلیل شد.
ارسال توسط :
پ
پ

🔹 شهردار مراغه در این مراسم طی سخنانی گفت: بمنظور ایجاد پل ارتباطی قوی بین شهرداری و عموم شهروندان، طرحی با عنوان «اگر من شهردار بودم» در قالب مسابقه نقاشی و دلنوشته در بین دانش آموزان مدارس شهر برگزار شد تا در این زمینه تعاملات صمیمانه تر و پایدار تر شود.

🔹وی گفت: تفاوت شهرداری با سایر ادارات در این است که تمامی افراد یک جامعه در تمام مراحل زندگی بصورت مستمر با شهرداری سرو کار دارند و این مسئله ، مسئولیت این نهاد را سنگین تر می کند.

 

🔹مهندس مقتومی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: باهدف مشارکت دانش آموزان در بحث مدیریت شهری و استفاده از پیشنهادات آنان ، مسابقه نقاشی و دلنوشته، اگر من شهردار بودم با همکاری صمیمانه دکتر اکبریان و مجموعه اداره آموزش و پرورش مراغه، در سطح مدارس شهر برگزار شد که بیش از ۲۰۰۰ اثر به دبیرخانه این مسابقه ارسال شد که پس از بررسی آثار ۲۰ اثر بعنوان آثار برتر انتخاب گردیدند.

🔸دکتر اکبریان معاون مدیرکل و رئیس آموزش و پرورش مراغه نیز در این آئین در سخنانی اظهار داشت: این مسابقه که با هدف ارائه طرح ها و پیشنهادات دانش آموزان و شهروندان به شهرداری جهت ایجاد فضایی آزاد و صمیمانه برای انعکاس مشکلات و کمبودهای شهر، بعنوان اولین برنامه ایست که در شهر مراغه به اجرا درآمده است.

🔸وی با تقدیر و تشکر از اجرای اینگونه برنامه ها توسط شهرداری و دبیرخانه شهر دوستدار کودک تصریح کرد: جهت داشتن شهری زیبا و با نشاط ، همکاری همه شهروندان گرامی الزامی می باشد.

🔹دکتر خوشرفتار رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و ورزشی شورای شهر مراغه دیگر سخنران این مراسم با اشاره به اینکه در قالب این مسابقه، دانش آموزان مقاطع مختلف تحصیلی، با نقاشی خود خطاب به آقای شهردار ، به مهمترین مسائل و دغدغه های شهر اشاره کرده اند، تصریح کرد: تقویت مفاهیم هویتی و احساس تعلق نسبت به شهر، آشنایی دانش آموزان با مهمترین معضلات شهری و مبانی فرهنگ شهروندی، تلاش ذهنی برای چاره جویی مشكلات، افزایش توانایی های مدیریتی در كودكان و نوجوانان و تربیت شهروندان مسئولیت پذیر از جمله مهمترین برنامه هایی است که مجموعه شورای شهر و شهرداری به دنبال نهادینه کردن آن در مدارس است.

🔹وی آموزش حقوق شهروندی در سنین کودکی را بسیار مهم وضروری توصیف نمود و افزود: مشارکت دانش آموزان در سازندگی جامعه نقش حیاتی ایفا می نماید.

✍گفتنی است در پایان این مراسم از ۲۰ دانش آموز برتر در بخش های نقاشی و دلنوشته با اهدای لوح و هدایایی تقدیر شد.

🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.