افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
اجرای پروژه تملک و مسیرگشایی میدان عبدالقادر تا بلوار طبیعت آغاز شد
15 بهمن 1401 - 19:38
شناسه : 3032
1
به گزارش پایگاه خبری راه وطن همزمان با دومین روز از دهه مبارک فجر، طی مراسمی با حضور نماینده مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه مراغه، نماینده مردم مراغه و عجب شیر در مجلس شورای اسلامی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان مراغه، شهردار و اعضای شورای شهر، جمعی از مسئولین شهر و شهروندان ، اجرای پروژه تملک و مسیرگشایی میدان عبدالقادر تا بلوار طبیعت آغاز شد.
ارسال توسط :
پ
پ

به گزارش پایگاه خبری راه وطن شهردار مراغه در این مراسم گفت: به‌منظور تسهیل در تردد در مسیر بلوار طبیعت و دسترسی آسان به مناطق گردشگری، همچنین دسترسی خودروهای امدادی و شهروندان به بیمارستان امیرالمؤمنین را تسهیل نموده و از ترافیک موجود در مسیر پل هاشم‌آباد خواهد کاست.

🔹 مهندس محمد مقتومی افزود: ۳۰۵ میلیارد ریال برای تملک و مسیرگشایی این مسیر ۴۵ متری هزینه پیش‌بینی‌شده که در زمینی بطول ۳۵۰ متر به مرحله اجرا در می‌آید.

🔹 وی گفت: ۲۰ هزار متر مکعب حجم خاک‌برداری و ۱۱۵۰ مترمکعب حجم بتن‌ریزی این پروژه بوده و ۸۰۰ متر جوب آب احداث و ۱ هزار متر جدول گذاری خواهد شد.

🔹 شهردار مراغه اظهار داشت: برای اجرای پروژه این مسیر، شهرداری مراغه از دوهزار متر مربع کف‌پوش و ۱۲۵ تن میل‌گرد استفاده خواهد نمود و ۲۰ هزار مترمربع آسفالت‌ریزی نیز برای مسیر مذکور اجرا خواهد شد.

 

🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.