افزونه جلالی را نصب کنید. Friday, 26 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
آئین تجلیل از بانوان شاغل در شهرداری مراغه برگزار شد
01 بهمن 1401 - 14:53
شناسه : 2892
3
به گزارش پایگاه خبری راه وطن طی جلسه ای با حضور شهردار ، رئیس و اعضای محترم شورای شهر ، معاونان و مدیران شهرداری از بانوان شاغل در شهرداری مراغه تجلیل شد.
ارسال توسط :
پ
پ

🔹مهندس محمد مقتومی در این جلسه ضمن تبریک میلاد حضرت فاطمه زهرا (س) با بیان اینکه این بانوی بزرگوار علاوه بر الگو بوده در زندگی فردی برای همه افراد جامعه و به ویژه بانوان، الگوی بسیاری خوبی در مباحث اجتماعی و سیاسی هستند، اظهار کرد: حضور اجتماعی و سیاسی حضرت زهرا (س) در جامعه با رعایت شئونات حجاب و عفاف در حد اعلای فاطمی آن، الگویی جاودانه برای زنان مسلمان است که نشان می دهد نه تنها حجاب و عفاف مانعی در برابر حضور اجتماعی و سیاسی زنان نیست که با رعایت آن می‌توان حضوری اثرگذارتر در جامعه داشت و با هویت انسانی خود،اثربخشی اجتماعی و سیاسی داشت.

🔹وی با بیان اینکه شناخت ابعاد زندگی حضرت زهرا (س) در بعد فردی و اجتماعی برای نسل جوان جامعه امروز امری ضروری است، افزود: همه مسئولان باید این مهم را در دستور کار قرار دهند و شهرداری مراغه نیز در این زمینه با فضاسازی لازم و استفاده از ابزارهای فرهنگی برنامه‌ریزی لازم را خواهد داشت.

🔹وی در ادامه به نقش زنان در جامعه و به ویژه در مجموعه مدیریت شهری اشاره کرد و گفت: رشد شتابان شهر و شهرنشینی و گسترش مسائل و مشکلات زندگی شهری باعث شده تا نیاز به حضور فعالانه و تأثیرگذار زنان در عرصه‌های مدیریت شهری بیش از پیش احساس شود.

🔹وی افزود:  زنان همانطور که امور خانه را که مصداق کوچکی از امور شهری است، به راحتی مدیریت می‌کنند، می‌توانند در سطوح مختلف مدیریت شهری نقش و تأثیر چشمگیری داشته باشند.

🔹شهردار مراغه تاکید کرد: باید به نقش بانوان در توسعه شهر و تربیت یک جامعه سالم توجه داشته باشیم و بر این اساس، تقویت زیرساخت ها یک اصل کلیدی و مهم است.

🔹رضا عسکری در ادامه جلسه طی سخنانی ضمن تبریک این روز بزرگ با بیان اینکه زنان نقش اساسی در همبستگی و پیوستگی اجتماعی محلی دارند، اضافه کرد:  این نوع پیوستگی به‌ویژه برای رسیدن به طرح اجتماعی و مدیریت موفق در جوامع چند فرهنگی از اهمیت فراوانی برخوردار است.

🔹رئیس شورای شهر مراغه با تأکید بر نقش خانواده و سلامت آن در پویایی جامعه اظهار داشت: در خانواده‌ای که مادر و همسر توانایی اداره خانواده را داشته باشد بقیه اعضا نیز می‌توانند نقش خود را به درستی ایفا کنند.

🔹وی در بخش دیگری از سخنان خود به بیان واقعیتها و انتقادات سازنده همکاران بدون واهمه و ترس تاکید کرد و افزود: پیشنهادات ، سخنان راست و بدور از حب و بغض ، عدم جانبداری، انتقادات و … مطمئنا راهگشا و باعث پیشرفت سیستم خواهد شد.

🔹سرکار خانم رقیه سعیدی و آقای دکتر ابراهیم خوشرفتار اعضای محترم شورای شهر نیز طی سخنان جداگانه ای ضمن تبریک این روز بزرگ و مبارک، از نقش آفرینی بزرگ زنان در عرصه های اجتماعی و مجموعه مدیریت شهری مراغه تجلیل نمودند.

🔹دکتر ودود دوستی دیگر سخنران این جلسه اشعاری در وصف مقام مادر خواند و از تلاشهای بی وقفه این قشر از جامعه تقدیر کرد.

🔹گفتنی است: در این جلسه هر یک از بانوان شاغل در مجموعه در سخنانی به بیان مسائل و خواسته های خود پرداختند.

🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.