تاریخ انتشار: 13 مهر 1402 - 4:16 ب.ظ
موضوع:‌ آذربایجان شرقی
شماره:‌ 6690

جلسه كميته مكان‌های عمومی سالم و ايمن برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری راه وطن سرپرست شهرداری مراغه در این جلسه عنوان كرد: اين كميته يكي از كميته هاي تخصصي و مهم برنامه شهر سالم و ايمن مراغه است كه در راستاي تحقق بخشي از شاخص هاي هشتادگانه برنامه شهر سالم فعاليت مي‌كند.

دکتر شهرام مروتی افزود: ساير سازمان‌هاي عضو اين كميته شامل اداره راه و شهرسازي، راهنمايي رانندگي، دانشكده علوم پزشكي، اداره حفاظت از محيط زيست، اموزش و پرورش، ورزش و جوانان، شركت آب و فاضلاب هستند كه در كنار معاونت‌ها و حوزه‌هاي مختلف شهرداري براي تحقق اهداف ارتقاي سلامت و ايمني شهروندان در تلاش هستند.

وی اضافه کرد: اجراي استراتژي‌هاي مربوط به حفظ فضاي سبز، مديريت پسماندها، شهر دوستدار كودك، شناسايي نقاط حادثه خيز و ايمنسازي معابر، كمك به ايجاد و ارتقاي فضاهاي ورزش همگاني، مناسب سازي و ايمنسازي معابر براي سالمندان، معلولان و كودكان، بهسازي مناطق از جمله كانالها، اموزش و فرهنگسازي سبك زندگي سالم و  غیره از جمله رسالت‌هاي اين كميته براي دستيابي به شهري سالم و ايمن است.

در اين جلسه ساير سازمان‌هاي عضو كميته هم به ارائه نقطه نظرات خود پرداختند و مقرر شد هر يك از سازمان‌هاي عضو كميته برنامه‌هاي عملياتي خود را براي شش ماه دوم سال در خصوص ايجاد مكانهاي سالم و ايمن به شهرداري ارسال كنند.

🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه