افزونه جلالی را نصب کنید. Tuesday, 5 November , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1863 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
سخنگوی شورای اسلامی شهر مراغه: جلب رضایت مردم اولویت نخست روابط‌عمومی باشد
28 اردیبهشت 1402 - 18:48
شناسه : 4842
3
به گزارش پایگاه خبری راه وطن سخنگوی شورای اسلامی شهر مراغه گفت: جلب نظر مردم و رضایت آنان باید در اولویت نخیت روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه قرار گیرد.
ارسال توسط : منبع : پایگاه خبری راه وطن
پ
پ

حسین شیخ‌فرجی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از روابط عمومی مجموعه مدیریت شهری که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط‌عمومی برگزار شد، اظهار داشت: تخصص و فن بخش نخست و مدیریت بخش دوم روابط‌عمومی است که لازمه همدیگر هستند و باید به این ۲ مورد توجه ویژه‌ای شود.

وی بیان کرد: روابط‌عمومی به همراه رسانه با رفتار صادقانه می‌تواند این موضوع را تقویت و پل ارتباطی بین مسئولان و مردم باشد.

وی گفت: فن مدیر دستگاه و مجموعه روابط عمومی است که می‌تواند زحمات شبانه‌روزی مجموعه مدیریت شهری را انعکاس دهد.

سرپرست شهرداری مراغه:
👈 ارتباط دوطرفه با ذينفعان اصلی‌ترین دغدغه روابط عمومی ها باشد
سرپرست شهرداری مراغه گفت: ارتباط دو طرفه با ذینفعان اصلی‌ترین دغدغه‌ روابط‌عمومی ها باید باشد و از جمله وظايف ذاتی روابط عمومي ها  علم مديريت ارتباط دستگاه و سازمان با ذينفعان است که باید مورد توجه قرار گیرد.
دکتر شهرام مروتی روز چهارشنبه در مراسم تجلیل از روابط عمومی مجموعه مدیریت شهری مراغه که به مناسبت ۲۷ اردیبهشت‌ماه روز ارتباطات و روابط‌عمومی برگزار شد، عنوان کرد: این‌که در تقویم کشور روزی به عنوان روز ارتباطات و روابط عمومی تعریف شده است نشان از اهمیت ویژه‌ای این حوزه است که باید از سوی متولیان و مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌ها مورد توجه قرار گیرد.
وی بیان کرد: حوزه اطلاع‌رسانی و خبررسانی بخشی از فعالیت روابط‌عمومی‌هاست و نباید روابط‌عمومی را محدود به رسانه کرد.
وی به فعالیت‌های مختلف روابط‌عمومی اشاره و تاکید کرد: کنترل سازمان و مسیردهی و هدایت، ایجاد اعتماد بین ذینفعان سازمان ودر طیف کلی مردم ازجمله برنامه‌های اصلی روابط‌عمومی است.

دکترمروتی اضافه کرد: ارتباط کارمند و روابط‌عمومی متاسفانه در بیشتر سازمان‌ها تعریف نشده است و که باید ایجاد شود.
وی ادامه داد: پاسخگویی به نگرانی‌های سازمانی از دیگر مواردی است که باید برای مردم به عنوان ذینفعان پاسخ داده و مدیریت شود.
وی خاطرنشان کرد: متاسفانه بانک اطلاعاتی شهرداری مراغه ضعیف است باید روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر بانک اطلاعاتی جامع در تمامی حوزه‌ها تهیه و به نفع شهر از آن بهره‌برداری کرد.
به گفته سرپرست سهرداری مراغه باید روابط عمومی ها نقش خود را نشان دهند چراکه به صورت نتوانستیم کارکرد اساسی سازمان را نشان دهیم.
👈 روابط‌عمومی‌ها تخصص محور و علمی فعالیت کنند
رئیس شورای اسلامی شهر مراغه گفت: نگاه سنتی به روابط عمومی ها باید کنار گذاشته شود و مدیران و کارکنان روابط‌عمومی‌ها با بروز رسانی و استفاده از ظرفیت‌های دانشگاهی به صورت تخصص محور و علمی فعالیت کنند.
دکتر رضاعسکری اظهار داشت: روابط‌عمومی و ارتباطات همانند دیگر حوزه‌ها تخصص محور باید باشند و مدیران دستگاه‌ها به این حوزه نگاه علمی داشته باشند.

دکترعسکری با قدردانی از زحمات روابط عمومی مجموعه مدیریت شهری بیان کرد: کارکنان روابط‌عمومی مدیریت شهری مراغه شبانه‌روزی در تلاش هستند و در تمامی برنامه‌ها حضور فعال و تاثیرگذاری دارند.
👈 روابط‌عمومی مدیریت شهری از ظرفیت متخصصان استفاده کند
رئیس کمیسیون شهرسازی و حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مراغه نیز در این جلسه اعلام کرد: روابط‌عمومی مجموعه مدیریت شهری باید از ظرفیت متخصصان با ایده‌‌ها و تفکری نو استفاده کند.
مهندس بهمن محمودی بیان کرد: روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر از اهمیت بسیاری برخوردار است و باید با شعاع دید بیشتر و تاثیر مثبت‌تری در فضاهای حقیقی و مجازی حضور داشته باشد.
وی با اشاره به اینکه متاسفانه در مدیریت شهری در حوزه روابط‌عمومی به جایگاه واقعی و مدنظر نرسیده‌ام، افزود: بازوی اصلی شهرداری روابط‌عمومی است و ضروری است که نگاه هایی در جهت توسعه شهر از سوی روابط‌عمومی در دستور کار قرار گیرد.
وی از نحوه فعالیت فضای مجازی مدیریت شهری مراغه انتقاد کرد و گفت: شهری که نزدیک به ۲۰۰ هزار نفر جمعیت دارد نباید صفحه رسمی فضای مجازی مجموعه مدیریت شهری آن کمتر از یکهزار نفر دنبال کننده داشته باشد.

جلب رضایت مردم اولویت نخست روابط‌عمومی باشد

سخنگوی شورای اسلامی شهر مراغه نیز در این مراسم گفت: جلب نظر مردم و رضایت آنان باید در اولویت نخیت روابط‌عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه قرار گیرد.

مهندس حسین شیخ‌فرجی اظهار داشت: تخصص و فن بخش نخست و مدیریت بخش دوم روابط‌عمومی است که لازمه همدیگر هستند و باید به این ۲ مورد توجه ویژه‌ای شود.

وی بیان کرد: روابط‌عمومی به همراه رسانه با رفتار صادقانه می‌تواند این موضوع را تقویت و پل ارتباطی بین مسئولان و مردم باشد.

وی گفت: فن مدیر دستگاه و مجموعه روابط عمومی است که می‌تواند زحمات شبانه‌روزی مجموعه مدیریت شهری را انعکاس دهد.

وی ادامه داد: مجموعه مدیریت شهری خود را مدیون روابط‌عمومی می‌داند و از تلاش‌های شبانه‌روزی کارکنان این مجموعه قدرانی می‌کند.
🔸روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر مراغه

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.