افزونه جلالی را نصب کنید. Saturday, 27 July , 2024 ساعت تعداد کل نوشته ها : 1643 تعداد نوشته های امروز : 0 تعداد اعضا : 3 تعداد دیدگاهها : 5×
احداث مسیر سلامت مراغه با ۶۰ میلیارد ریال اعتبار آغاز شد
25 مرداد 1401 - 12:23
شناسه : 1032
2
به گزارش پایگاه خبری راه وطن و به نقل از ایرنا شهردار مراغه گفت: فاز نخست از طرح مسیر سلامت مراغه با ۶۰ میلیارد ریال پیش‌بینی اعتبار در حاشیه صوفی‌چای این کهن‌شهر آغاز شد.
ارسال توسط :
پ
پ

محمد مقتومی روز سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: طرح مسیر سلامت که حد فاصل پل دخیل تا تاج سد علویان اجرا می‌شود، ۲.۵ کیلومتر طول دارد که در فاز نخست اجرای این طرح ۸۰۰ متر آن احداث خواهد شد.

وی توسعه زیرساخت‌های گردشگری شهر را از جمله اهداف اجرای این طرح عنوان کرد و افزود: اکنون عملیات خاکبرداری و خاکریزی به حجم حدود ۵۰ هزار مترمکعب و به منظور تسطیح و زیرسازی حاشیه رودخانه صوفی‌چای در حال انجام است.

به گفته وی طرح مسیر سلامت با همکاری امور منابع آب و بر اساس استانداردها و مطالعات تخصصی و فنی اجرا می‌شود و فاز چهارم از ساماندهی حاشیه رودخانه صوفی‌چای به شمار می‌رود.

به گزارش ایرنا «بوستان یادگاران» مراغه که امروزه از زیرساخت‌های شاخص گردشگری در شهر مراغه به شمار می‌رود، مرحله سوم از طرح ساماندهی حاشیه صوفی‌چای بود که در تیرماه ۱۳۹۲ به بهره‌برداری رسید.

ثبت دیدگاه

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.